- 875 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İŞBİRLİKÇİ CEMAAT MANTIĞI!
“Hasan Tahsin övgüyle ve saygıyla anılır. Niçin? Yunanlılar İzmir’e çıkarken onlara kurşun sıkmış. Peki yaptığı iş doğru muydu? Onun sıktığı kurşun, Yunanlıların bir katliam yapmasına sebep oldu. İnsan kendi hayatını fedâ edebilir; ama yaptığı bir hareketle, hamleyle; kardeşlerinin, vatandaşlarının hayatını fedâ etmek hakkına sahip değildir.” (Ahmed Selim Zaman/11/01/2009)
Değerli dostlar,yukarıdaki yazı SAMAN gazetesinde yazan Ahmed Selim’in 11 Ocak 2009 tarihli yazısından alınmıştır.Yazının devamı da bu minvalde devam ediyor.Ne diyor DİNLERARASI DİYALOG adına Papa’ya mektup yazarak “Papalığın başlattığı DİYALOG misyonunun bir parçası olmak istiyorum” diyen sarıklı kardinal Fethullah Gülen’in gazetesi ve onun yazarı?İnsan kendini feda edebilirmiş ama başkalarının hayatını feda etme hakkı yokmuş!!!Kimin için diyor bunu? İzmir’in işgalinde Yunan’lıya ilk kurşunu sıkan Hasan Tahsin için.Yani diyor ki;Hasan Tahsin bu kurşunu sıkmasaydı Yunanlılar kimseye dokunmayacak,istedikleriniz aldıktan sonra kimseye dokunmadan geldikleri gibi gideceklerdi!!! “Yunan ordusuna karşı gelmeyin onlar Halifemiz efendimizi kurtarmaya geliyor.”diyen Mustafa Sabri’nin devamı olan ve Hoşgörü adı altında Türk Milletinin pısırıklaşması için İsa’nın “Sizin bir yanağınıza vururlarsa,öbür yanağınızı çevirin” sözünü bu millete enjekte etmeye çalışan bu İsevi Müslümanlara göre demek ki Kurtuluş Savaşı da boşuna yapılmış.
Değerli dostlar,Türk Milleti’nin her ferdi evinin ve ailesinin namusu için gerektiğinde ölür ve öldürür.Bu vatan bizim evimiz,millet de ailemizdir.İşte bu yüzdendir ki biz vatanımız ve milletimize bir tecavüz olduğunda hiç düşünmeden ölürüz ve öldürürüz.Şimdi,bu HOŞGÖRÜ abidesi cemaatçiler için şunu söylesek yanlış olur mu acaba? “Diyelim ki bu yazıyı yazan arkadaşın evine biri girdi ve silahı ona doğrultup dedi ki; Bak kardeşim benim hepinizle bir derdim yok,sadece karını istiyorum.Eğer olmaz derseniz hepinizi öldürürüm.”Onun mantığına göre bu arkadaş ailenin hepsini tehlikeye atmamak için karısını teslim edecek!!!
İslâm dininde “Vatan sevgisi îmandandır.” Denilmiş ve düşmana karşı savaşılması emredilmiştir. Bu Haçlı dostu ve küresel işbirlikçilere göre Maraş’da Sütçü İmam,Antep’de Şahin bey hep yanlış yapmışlar ve bunlara göre suç işlemişlerdir! Halâ başörtüsünü sömüren bu münafık zihniyet Maraş’da Türk kadının örtüsünü çıkaran Fransız askerini vuran Sütçü imam için de aynısını düşünüyor anlaşılan! Başka türlü olsaydı hala ABD’nin kucağında oturan sarıklı kardinal “Baş örtmek teferruattır.” Der miy di?
Değerli dostlar,Ülkemiz ve Milletimiz on yıldır küresel güçlerin taşeronluğunu yapan bir iktidar ve ona detek veren, ABD’nin gönüllü ajanlarından oluşan bir cemaat eliyle Milli kimliğinden ve inancından uzaklaştırılmak istenmektedir.Üzücü olan şudur ki; ben ülkücüyüm,milliyetçiyim ve vatanseverim diyen bazı dostlarımız hala evlerine ve işyerlerine “SAMAN” gazetesi almakta “SAMANYOLU” adlı kanalizasyonu! Seyretmektedir.Tevfik Fikret’in dediği gibi “Vatanım rûy-i zemin/Milletim nev’i beşer.” Mantığında olan ve “Bayrak benim için önemli değildir.Seccademi serdiğim yer benim vatanımdır.”diyen bu sapık güruha ve zihniyete karşı yeni bir kurtuluş savaşı vermemiz gerekiyor.Küçücük şahsi menfaatler için bu sapıklara alet olanlar bilsin ki “Vatanı olmayanın,hiçbir şeyi olmaz.Ne dîni olur,ne de namusu!” Vatanımıza,kimliğimize ve dînimize karşı topyekün bir saldırı varken bizim sen,ben ve koltuk kavgası yapmamız karşımızda tek millet olarak birleşen KÜFRE yaramaktadır.Son söz; BİR OLALIM,İRİ OLALIM,DİRİ OLALIM!!!
Saim BASTIK 06/03/2012-Malkara
YORUMLAR
Sapla saman karışmış.hem "Sütçü İmam" hem de "Seccademi serdiğim yer vatanım" anlayışı,daha doğrusu yakıştırması (isnadı) doğru değil bence sayın yazar.
yeni bir "Kurtuluş savaşı " vermek maksadıyla bombalayacakları camilerin,uçakların ve sivil yerleşim birimlerinin planları ele geçirildiğinden içerde olan kahramanlar(????) biraz bekleyecek.
Milli gururu ve milliyetçi ruhu tesis etmek için türlü provokasyon icraatları yapan büyük vatanseverlerin memlekette "bir cente muhtaç" zamanlarını da anımsamak lazım.
Valla ben "cemaat" ve "memaat" işinden anlamam.
Türkçe olimpiyatlarını gerçekleştiren insanları yerden yere vurmak için daha büyük bir proje ( Cami bombalamak,suikast-askerleri eşkiyanın önüne silahsız sürüp 38 kişinin şehit olmasına sebebiyet vermek gibi değil tabi) yapmak gerekir diye düşünüyorum.
İş yapmadan elinde bayrak,çalışmadan ağzında sologan ile bir yere varılmaz.
Yazınız düşüncelerimizde yeni ufuklar açtı.
sağolun ..Varolun .
Selam ile.
hocam yakında evinde senin koymadığın belgelere rastlayabilirsin demedi deme :) Şaka bir yana yazıdaki fikirlere katılmamak elde değil; Hasan Tahsin, kurtuluş savaşının ilk kurşununu sıkan kişidir. Bu böyle bilinir. Cemaat ve ondan beslenen işbirlikçilerse tarihe bakıp bir olayın küçük bir kesimini alarak onu emellerine alet ediyorlar. Bunun pek çok örneği var. Benim gözümde fetulah gülen cemaati para endeksli, ekonomik bir kuruluştur. youtube'den bile izlenebilecek videolarında fetulahm "satın alın" diyor. Ama bu satın alınanlar bir meta değil önemli mevkilerdeki insanlar. İşte satın alınanların kaleme aldıkları da böyle metinler oluyor.
HARÎMİ (Saim BASTIK)
yara terbiyecisi
Şaka bir yana Hz. Ali efendimiz demiş ya;
zulme karşı susan önce hakkını sonra da şerefini kaybeder.