- 1175 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
dilsiz bir hikaye gecenin sus/kunluğunda..
Kirlenir insan bazen/bulaşır üstüne toz/toprak..bulaşır üzerine ıslak/ırmak ve ardından iki ten geçmişten yüzünü yıkar yüreğinin kaynağından akan su/larla ve çıplak kalır üşür/teçhizatsız dalar diplerine derinlerine/bacaklarında çizik ve çıkar kurulanır harf harf/nemli kalır yüreği telaşlar içinde mısra mısra dokunur ve çırpınır derinden/yüzeye ki g-özlerini sımsıkı kapar/sıkar dişlerini mor..ikna edercesine küskünlüklerini/yeni bayramlıklarıyla uyanmak istercesine/masum..
unuttuğun bir harf mutlaka var orda/en çok da sana benzeyen/oynanmamış oyunlarının düşü.. misketlerim mi? söz sana hepsini vereceğim..sarsılmış kelimelerini topluyorum/ gecikmiş özlemlerimize dem tutarken yüreğimiz ki kırılıyor yüreğimizin derinlerinden söktüğümüz aynalar/oysa ben ellerimi tarif etmeye çalışıyorum sana/biçimsiz düşlerimin en kırılgan karanlığında/siyah..maviden sonra rengim/anlamsız gitmeler asılıyken dizlerimde/bütün ihtimallerim su alıyor/batık diyebilirsin bana..
böl-üşmeyi sevmedim/ sevemedim hiç..senin olsun maviler hariç..ne tuhaf..çokça sonra okudum seni/elma demişsin ardımdan, parmak uçlarımı sobelemek adına..benim olan/yalnızca bana ait olan, sandığım/kum tanesi..sahil de değildi oysa geniş zamanlarda eteklerine yapışıyorum şimdi çeyiz çemberlerinin oya nakışlarında ilmek ilmek ve senin avuç içlerindeki o ses, hani kelime kelime o ses/derini kaldır dokunmak istiyorum sadece yüreğine/sana yakın olmayı seçiyorum/bir deniz di biliyorum/istersen okyanuslardan bahsedelim minnacık ki yüreğinde boğulmamak için açılmıyorum şimdi sularına/
ve bil ki sevgili benim kız kulem/köprülerim/viyadüklerim her mısran eksik rengimi tamamlıyor şimdi..Şşşş tamam kaç/amayacaksın..ürperdim.. tenime üflerken ses/in ki lodos maviye çarpan bir rüya gibi denizden/derinden..kirpiklerimin üzerinde gök kuşağı var şimdi sobele ve geç içinden/yüreğimde..tut tüm dileği bana kesik harfleri gölgeler bulaşmadan karanlığa..
ve bil ki sevgili uzun gecelerime dokunuyorsun şimdi/tenimde/terimde..kokular buluyorum tüm çağlardan geçip yüreğime düş/en..izleri beliriyor tırnaklarının/tek kelime düşüyor iki dudak mesafemden harfleri belirsiz aynaların kırıklarına/tek kelime/kanatsız..asla parçalanmayacak yüreğinden düş/se bile/düşürsen bile..“senli/benli zamanlardan..kirpiklerimizdeki tozla ve yaralı bir ruh acısıyla..aşık olduk” yarı açık unutulmuş gökyüzünden/elsiz ve ayaksız kelimelerimi atıyorum şimdi.. kanayan bir ses kadar/çıkmadan gündüz sokaklarına/
ve bil ki sevgili; aşk bile/iç savaş gibidir..tam kazandım derken kaybedersin/yüreğinden düş/er..devrimler/hayaller/ ah edişler/iç çekişler/ver yansınlar/darbeler ki bana çocukluğunu anlat duvarlarının ardındaki ve babanı sonra/canını..d/üşüyorum..ayak parmak uçlarına çakılıyorum/ıslak..çıkmaz patika yollarına,yüreğindeki izlerden ilerliyorum/unutma..unutulmasın yüzüm/özüm/iki gözüm ki varlığına inan bulmak istediklerinin/arayıpta bulamadığın bir şey gibi b/ak bana..yokluğun derin/ellerim ellerin ki yüreğini taşıdığın göç/lerinin ertesi titriyor bedenim/önümüz kış..
(...)