- 916 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ERKEĞİN ELİNİN KİRİYSE KADININ DA TOZ BEZİDİR O ZAMAN...
Evet...Ardahan ın bir köyünde röportaj yapan bir muhabir arkadaşımızın haberine geçirdiğim sinir krizleri sonrasında yazmak istedim sizlere...
Sosyal paylaşım sitesinde izlediğim bu video’dan sonra aslında kadınların ne kadar ucuz ve aciz olabildiğini gördüm.
Muhabir ercan tek tek evLeri geziyor.Her ev ziyaretinde evin bey’i karşılıyor onu.
Kapıyı bizim gibi evin hanımı açmıyor.Erkek açıyor...neymiş namehrem !
Ercan kasabanın nüfusundan bahsediyor,geçim kaynaklarını soruyor,problemlerini soruyor,nihayet o rezil anlara şahit olmaya başlıyoruz.
Çaylar geliyor,salon kapısından evin hanımı içeriye girmiyor,tepsiyi adama veriyor adam ikram ediyor...
-Ercan : ’Eee İsmail efendi,evinize beni kabul ettiniz,fakat yanlış anlamayın,hanımınız annem yaşında yanımıza gelip oturamıyor,bu sizin görüşünüz olabilir.Ama evinize geldim,el öpmek bir gelenektir.Bunu yapamadığım için kendimi suçlu hissediyorum.Memleketinizde herkes böylemidir’ derkeeennn İsmail efendi’nin telefon çalıyor.. ’tamam ben seni arıyacam’diyor ve söylediklerimizi hiçe sayarak gülmeye başlıyor ’bak 2.yengen aradı’ derkeenn iğrenerek bakıyor muhabir Ercan...
Bide bununla kalmıyor.Omuzlarını kabarta kabarta o yaşta metresi olduğu için gurur duyuyor kendiyle...
Sonra muhabir dönüyor İsmail efendi’ye...
Memleketinizde birçok köy,kasaba gezdim...Nerdeyse tüm konuk olduğum evlerin hanımlarının suratını görmedim..
Namustan bahsediyorsunuz,ölüm olur sonunda diyorsunuz..Madem kendinizi NEDEN öldürmüyorsunuz...
Hanımınız sizi aldatsa kimbilir nereye gerersiniz...Siz size emek veren kadını hiçe sayıp ,2.yengen diye tabir ettiğiniz ’sözde kadını’ anlatırken göğsünüz kabarıyor...
Gerisini anlatmıycam...
Ulan şerefsiz videoda tahminimce 55-60 varsın...namus namus namus...neyin namusu ,kimin namusu? Çok namuslu adammısın ki sen???????????
Yıllarca sana hanımlık yapmış kadın’ı hiç e say...tabi her yıl birer çocuk,kadın ömrünü adasın ,çöksün,ne bir kültürel faaliyet var ne bir değer!
Tabi birde siz gezin görün öğrendiğinizi sanın aslında HANZOSUNUZ..ALLAH’IN AYILARI....
Sizler ’TÖRE’ adını koyduğunuz şerefsizliğiniz uğruna gencecik kızlarımızı,gençlerimizi öldürdünüz...Neymi namusmuş,bu birşeye benzemezmiş...
Can yücel’in sözüne geldik şimdi... ’Bana yazılarında küfür etme diyorlar usülsüz,bu kadar orospuçocuğunu nasıl anlatayım size küfürsüz!!!
böyle insanlar yüzünden mahvoldu bütün değerlerimiz...tabi böyle şerefsizler dışında birde ’ADAM’lar’ var...Karısına kadınına değer veren,ömrünü kadınına adayan...öpüyorum alnınızdan ...işte sizler ADAM’SINIZ!
Size gelince şerefsizler...ALLAH için gömün kendinizi diri diri toprağa...
veeee artıkk şunuda düşünmeye başladım ALDATILIYORSUNUZ Kİ ALDATIYORSUNUZ...
SİZİN NAMUSUNUZA ,DEĞERİNİZE SIÇAYIMMM...NAMUSTAN NOKSAN PEZEVENKLER !!!
MELİKE ÖZCANDOYRANLI
YORUMLAR
"Erkek olmak" o kadar abartılı bir kavram ki... İçi boşaltılmış bir insanlık dramı erkek olmak. Peki ya kadın olmak? Birileri çıkıp "perdesiz ev" benzetmesini yaparken ses çıkarmayanlar işte ikinin üçün hesabını yapanlar oldu. Ellerini bacakaralarına götürüp "lan burada en az dört, diğerinde de az ıkınmayla beş çocuk çıkar; mesaiye de kaldık mı brüt on çocuk"
kanımca kadınların bu daha iyi günü; kadın sadece doğum aparatı görüldüğü müddetçe hak, hukuk filan rivayet sadece.
Tebrik ederim.