- 479 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
" YALAN OLMASINA RAĞMEN, ŞU YALAN DÜNYANIN PEŞİNDEN KOŞANLARA VE YARATILIŞINI UNUTANLARA ŞAŞIYORUM. HER GÜN BİR HAYATIN BAŞLADIĞINA VE BİR HAYATIN BİTTİĞİNE TANIK OLMASINA RAĞMEN, GÖNÜL KIRANLARA ACIYORUM "...NİZAMİ MERT...
YALAN OLMASINA RAĞMEN, ŞU YALAN DÜNYANIN PEŞİNDEN KOŞANLARA VE YARATILIŞINI UNUTANLARA ŞAŞIYORUM. HER GÜN BİR HAYATIN BAŞLADIĞINA VE BİR HAYATIN BİTTİĞİNE TANIK OLMASINA RAĞMEN, GÖNÜL KIRANLARA ACIYORUM. EY YAŞAYAN AKIL SAHİPLERİ BİR DÜŞÜNÜN; " BU YALAN DÜNYADA YAŞAMIŞ BİR KARUN’DAN BAHSEDER YÜCE YARATICI, ONUN SAHİP OLDUĞU ZENGİNLİĞE BU GÜNE KADAR HİÇ KİMSE SAHİP OLMAMIŞ,HAZİNELERİNİN ANAHTARLARINI TAŞIMAK BİR KERVANA BİLE AĞIR GELEN BU İNSAN BİR GÜN,ALLAH’A KARŞI DİKİLMİŞ BÖBÜRLENMİŞ VE ŞÖYLE DEMİŞ; BU ZENGİNLİK VE İHTİŞAM BENDE BULUNAN BİR BİLGİ SAYESİNDE BANA VERİLDİ BEN BU SERVETİ KENDİ ÇABAM VE BİLGİMLE KAZANDIM, BU SÖZÜNE KARŞILIK ALLAH ONUDA MALINI DA YERİN DİBİNE BATIRMIŞ , NE MALI ONU KURTARABİLMİŞ, NEDE O MALINI KURTARABİLMİŞ" GÜZEL DÜŞÜNEN AKIL EDEN DOSTLARIM. İNSAN, KENDİNİ KURTARMAYACAK MALLARIN, MAKAMIN PEŞİNDEN NİYE KOŞAR VE DEĞERLİ ÖMRÜNÜ BU YOLDA NİYE TÜKETİR. İŞTE BUR DA DEVREYE AKIL VE DÜŞÜNME GİRER VE İNSAN GERÇEĞİ GÖRÜR, RAB’BİNİ BİR HAKKIN TANIR VE HADDİNİ BİLİR. İŞTE ŞU MEŞHUR VE DOĞRU SÖZ DEVREYE GİRER." HADDİNİ BİLEN KENDİNİ BİLİR, KENDİNİ BİLEN RAB’BİNİ BİLİR, RAB’BİNİ BİLEN HER ŞEYİ BİLİR DİYORUM " GEÇERLİ DOSTLUĞUN VE SEVGİNİN PEŞİNDEN KOŞMAK ÜMİT VE DUASIYLA; YÜREĞİNİZDEN SEVGİ, DİLİNİZDEN HOŞ GÖRÜ, YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN NE OLUR. SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE OLSUN. SELAMLAR. NİZAMİ MERT.