- 2587 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SİZİN DÜNYAYA BAKAN PENCERENİZ KİRLİYSE,BENİM ÇİÇEKLERİM SİZE ÇAMUR GÖRÜNÜR...
Hiçbir 14’ü unutmadım ben...Hem aşk’a merhaba deyişim,hem de veda edişimi barındırır içimde...birkaç güzel hatıra işte...
Sende unutma Sayın okuyucu.Hayatında elbet güzel bir tarih barındırıyorsundur.
O tarihi esgeöme...Yaşa,yaz satır satır...Sarhoş oluncaya dek dağıt kendini...Bırak kınasınlar seni...
Unutma...Senin çiçeklerin tertemiz,onların kirli pencereleriçamurlaştırmasın o güzel yüreğini,hayallerini...Her yeni güne ’’iyiki’’ demeniz temennisi ile...
Tüm pozitif enerjim ve sevgimle sizlere sesleniyorum.
Hayatta hiç kimseye boyun eğmeyin, size ’’sen bunu yapamazsın,başaramazsın’’ diyen aptal beyinlerekulak asmayın.
Hayatınızı başkalarının düşünceleriyle yönetmeyin.Hiçbir şeyi ertelemeyin..Çünkü yaşamak istediğiniz an yaşamalısınız...
Saçmasapan düşüncelerin kurbanı olmayın.Kurban etmeyin bilin...
veee unutmayın! Hayallerinizi ezmeye çalışanlardan kaçın...Çünkü HAYALLERİNİZ SİZİN HERŞEYİNİZDİR...Bırakın büyük burunlu desinler,kendini beğenmiş desinler...
Aziz Nesin’e kulak verin...
’’HERKES KENDİNİ BİR BOK ZANNEDER,BEN İKİ BOKUM DEMEK Kİ :)
MELİKE ÖZCANDOYRANLI
YORUMLAR
HAYALLERİM OLMASA BENİM NEYİM OLURDU ACABA.... EVET AYNEN ÖYLE DÜŞÜNDÜM BU SATIRLARI OKURKEN. NE OLURSAN OL, DENSEDE, NE OLDUĞUN ÖNEMLİ İNSANLARIN GÖZÜNDE. YAZAR GİBİ ÖZGÜVENİ YÜKSEK, AZİZ NESİN GİBİ DOBRA OLMALI İNSAN. İŞTE O ZAMAN GERÇEKTEN NE OLDUĞUN ORTAYA ÇIKAR. NESİN?....NEYSEM OYUM....
TEŞEKKÜRLER ÖZCAN DOYRANLI. SEN SEVİYORUM CANIM ARKADAŞIM. BAŞARI DOLU BİR YAZIN HAYATI SENİNLE OLUCAK.