- 583 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" BİR KÖŞEDE GARİP KALMIŞTI AŞK ".....NİZAMİ MERT......
" BİR KÖŞEDE GARİP KALMIŞTI AŞK "
KÖK KUBBENİN ALTINDA AŞK İÇİN NE GARİPLİKLER YAŞANIYORDU. YILDIZLAR KAÇ KEZ BUNA ŞAHİTTİ, SAMAN YOLUNA YAZILAN ŞİİRLERİN ŞARKILARIYLA BAZEN KENDİNDEN GEÇEN KALPLER, SICAKLIĞININ VE HIZLI ÇARPIŞININ BEDELLERİNİ FAZLASIYLA ÖDEMİŞLERDİ, ACABA BU BEDELLER GERÇEK AŞK İÇİN Mİ ÖDENMİŞTİ? BUNU NE YAŞAYANLAR BİLDİ NEDE ŞAHİT OLANLAR, ÇÜNKÜ GERÇEK AŞKI KİMSE BİLMİYORDU? " YALNIZ AŞK TÜM BU HOYRATÇA YAŞANANLARIN ŞAHİDİYDİ ADINI KULLANANLARA KIZIYOR BAZENDE ACIYORDU, ACIDIKLARI AŞK ADINA KANDIRILANLARDI. BU KANDIRILAN VE ALDATILAN İNSANLAR DÜŞTÜKLERİ TUZAĞIN KIZGINLIKLARI İLE AŞKA HAKARET EDİYOR VE AŞKA DAİR İNANÇLARINI KAYBEDİYORLARDI DÜNYA BUNLARLA DOLUP TAŞMAKTAYDI. AŞKI HAKETTİĞİ BAĞLAMDA YAŞAYAN ÖRNEKLERİN OLMAYIŞI AŞKI YAŞAMAK İSTEYENLERİN DOĞRU KARARLAR VERMELERİNİ ZORLAŞTIRIYORDU DURUM BÖYLE OLUNCADA ANLATILAN HER ŞEY AŞK GİBİ ALGILANIYORDU AŞKIN BİR KÖŞEDE GARİP KALIŞIDA BUNDANDI ZATEN " AŞKIN BİR BEDELİ VARDI İNSAN İÇİN YARATILDIĞI GÜNDEN BERİ. AŞK BİR BİRİNE İNANAN GÜVENEN BİR BİRİ İÇİN HER TÜRLÜ FEDAKARLIĞA KENDİNİ HAZIR HİSSEDENLER İÇİNDİ. BU BAĞLAMDA YÜCE YARATICI ALEMLERİN RABBİ OLAN ALLAH MERYEM SURESİNİN 96/ AYETİNDE ŞÖYLE DİYORDU;" İNANIP FAYDALI İŞER YAPANLAR İÇİN RAHMAN BİR SEVGİ YARATACAKTIR " İŞTE BU SEVGİ GERÇEK SEVGİYDİ YAŞANMASI GEREKEN SEVGİYDİ BU SEVGİ NASIL İNKAR EDİLEBİLİRDİ Kİ? İŞTE BU SEVGİYİ YAŞAYAN GÖNÜLLER BUNU ANLATIRKEN ŞİİR DİLİNDE ŞÖYLE SÖYLÜYORLARDI " ÖYLE AŞIK OLMUŞUM Kİ BEN SANA TA YANI BAŞIMDA HASRETİM SANA " SEGİNİN ETKİSİ VE DERİNLİĞİ İŞTE BÖYLE GÖNÜLLERE NAKŞ EDİLİYORDU " BU SÖZÜN SAHİBİ SEVDİĞİNE NASIL KIYABİLİRDİ, NASIL ÜZEBİLİRDİ Kİ? ONLAR YÜREKLERİNDEKİ AŞKIN BİR BEDELİ OLARAK DAĞLARI DELMİŞLER, KENDİLERİNİ ÇÖLLERE VURMUŞLAR ADLARINA MECNUN DEDİRMİŞLER, TÜM BU ZORLUKLAR VE GÜÇLÜKLER KARŞISINDA BİLE SEVDİKLERİNİ ÜZMEMİŞLERDİR ÇOKLARIDA AŞKIN BEDELİNİ CANLARIYLA ÖDEMİŞLERDİR " ŞİMDİ SORUYORUM BU YÜREKLERİN VE AŞKLARIN SAHİPLERİ HALA GÖNÜLLERDE YAŞARKEN, BU GÜN YAŞANAN AŞKLARDAN BİR GÜN BELKİ BİR AY EN FAZLA BİR SENE SÖZ EDİLEBİLMİŞ BU SÖZDE ÖRÜMCEK GİBİ BİR BİRLERİNİ YİYEREK YAŞADIKLARINDAN DOLAYI OLMUŞTUR " AŞKIN BİR KÖŞEDE GARİP KALMASI BUNDANDIR EĞER AŞKI YAŞAMAK İSTİYORSAK ONUN YARATILIŞ AMACINDA YAŞAYALIM VE AŞKI BİR KÖŞEDE GARİP BIRAKMAYALIM DİYORUM " BU DUYGULAR İÇİNDE YÜREĞİNİZDEN SEVGİ, DİLİNİZDEN HOŞGÖRÜ, YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN. SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN DİYORUM SEVGA.....NİZAMİ MERT....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.