- 528 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" DÜNYANIN VE GÜZEL ÜLKEMİN GÜZEL İNSANLARI. GELİN YÜREĞİMİZDAKİ TÜM KOŞULLARDAN KURTULUP KENDİMİZE BİR SAATTE OLSA ZAMAN AYIRALIM. HİÇ BİR ŞEY DÜŞÜNMEDEN KENDİ YÜREĞİMİZİN BİZİM İÇİN NE İSTEDİĞİNİ SORALIM VE ONUN İSTEDİĞİNİ YERİNE GETİRELİM "....NİZAMİ M
" DÜNYANIN VE GÜZEL ÜLKEMİN GÜZEL İNSANLARI. GELİN YÜREĞİMİZDAKİ TÜM KOŞULLARDAN KURTULUP KENDİMİZE BİR SAATTE OLSA ZAMAN AYIRALIM. HİÇ BİR ŞEY DÜŞÜNMEDEN KENDİ YÜREĞİMİZİN BİZİM İÇİN NE İSTEDİĞİNİ SORALIM VE ONUN İSTEDİĞİNİ YERİNE GETİRELİM. YAŞAM BOYU HEP BAŞKALARINA ÇALIŞTIK. OĞLUM MUTLU OLSUN, KIZIM MUTLU OLSUN, ANNEM BABAM MUTLU OLSUN, KOMŞUM MUTLU OLSUN, HALAM TEYZEM DAYIM AMCAM VESAİRE HEP BAŞKALARININ MUTLU OLMASI İÇİN KENDİMİZİ YEDİK BİTİRDİK. ŞİMDİ SORUYORUM SİZE, BU MUTLU OLMALARI İÇİN GECEMİZİ GÜNDÜZÜMÜZE KATTIKLARIMIZDAN KAÇ TANESİ SENDE MUTLUMUSUN SENİNDE BİR DERDİN VARMI SOYAL EKONOMİK VE PİSOKOLOJİK DURUMLARIN İYİMİ DİYE SORDULAR MI? İNANIN BEN BURADAN ASLA VE YOK HAYKIRIŞLARINI DUYAR GİBİ OLUYORUM. BU BENİMDE YÜREĞİMİ YAKIYOR. TÜM BU FEDKARLIĞIMIZI YARATICI BİZDEN İSTEMİYOR ALEMLERİN RABBİ OLAN ALLAH ÖNCE BİZİM MUTLU OLMAMIZI İSTİYOR. KENDİSİ MUTLU OLMAYAN BİR İNSAN BAŞKALARINA NE KADAR MUTLULUK GÖTÜREBİLİR. BU YAŞADIĞIMIZ HAYATIN HESABINI YARATICI BİZDEN SORACAKTIR İŞTE O ZAMAN VERECEK BİR GEÇERLİ CEVABIMIZIN OLMASI GEREKİR. RABBİM BEN KIZIMIN OĞLUMUN ANNE VE BABAMIN MUTLU OLMASI İÇİN ÇALIŞTIM KENDİME AYIRACAK BİR ZAMANIM OLMADI DİYEMEZSİN. ÇÜNKÜ BU KONUDA BİZİ BAŞTAN UYARIYOR ALEMLERİN RABBİ OLAN ALLAH;" Ey insanlar, Rabbinizden korkun ve babanın, çocuğunun cezâsını çekmeyeceği, çocuğun da babasının cezâsını çekmeyeceği (hiç kimse, kimsenin borcunu ödemeyeceği) günden çekinin. Allâh’ın va’di gerçektir. Dünyâ hayâtı sizi aldatmasın. O aldatıcı (şeytân), sizi Allâh hakkında (O’nun yumuşak davranmasına, mühlet vermesine güvendirerek) aldatmasın. 31/33. BİZLER HAKKIN HUZURUNDA KENDİ HESABIMIZI KENDİMİZ VERECEĞİZ O ZAMAN ÖNCELİK HER ZAMAN BİZİM İÇİN OLMALIDIR DİYORUM. ŞU ALÇAK DÜNYADA MUTLU OLMAK " KOŞULSUZCA SEVMEK VE ASLA YARGILAMAMAK BİZİM EN DOĞRU HAKKIMIZDIR " LÜTFEN BU HAKKI KENDİMİZE TANIYALIM DİYORUM. SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN " ....NİZAMİ MERT.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.