Affet Babacığım
Bu mektubu sana gözyaşlarımı dökerek yazıyorum...
Bir kızdan baba hasreti...
17.10.1998 tarihinde saat 00.00 civarlarında dünyaya yeni bir bebek doğdu.Allah analı babalı büyütsün.Bebek sürekli ağlıyor be baba....
Adını sen koymuşsun o bebeğin adı elanur adı gibi nur gözlü olmuşsun demişsin adını söylerken o minik kızın kulağına...
Kız, büyümüş büyümüş ve 26.03.2009 tarihinde elanur acı ile karşılaşmış o kız kimmiş baba kimmiş o acı neden çekmiş...
ANLATMAK İSTERİM...
Okuldan arkadaşımla geldim evde oturuyorduk... Bana ilk bişy sölemediler baktım ki, bunlar televizyonu filan kaldırıyorlar ben salakmıyımda anlamıyacam. Ablama babam öldü biliyorum benden saklamayın diye haykırdım ve sonra öğrendim ki babam hayata küsmüş..
Hep şunu düşündüm tam bu yaşıma kadar..
Allahım, beni yanlış anlama sana isyan etmiyorum ama neden benden babamı aldın ben babamsız yaşayamam diye fakat bir sorun daha vardı ki...
O en büyük sorundu. Ben babamı çok üzdüm ona herşeyi yaptırdım ve beni çok şımarttı... Babam seni o kadar çok üzdüm ki, beni affet lütfen affet beni babacığım affet.. Şuan annemde çok hasta baba annem hastanede yatıcak benim karne almamı bekliyor. Babam ben senin kızınım hiç korkmam ama affet beni babam ya benden annemi de alırsan ben ne yaparım o zaman babam..
O ZAMAN SEN DEĞİL, ANNEM DEĞİL BEN ÖLMÜŞ OLURUM BABAM...
İLk defa bir mektup yazdım sana..! AFFET BENİ BABACIĞIM AFFET..
Arkadaşlar diğer babamla ilgili yazdığım şeyleride okursanız beni anlarsınız siz siz olun asla ailenizi üzmeyiniz..!