osmanlı
TÜRKİYE CUMHURİYETİ NE ZAMAN Kİ LAİKLİKTEN VAZGEÇER KUR’AN(ŞERİAT) HÜKMÜYLE YÖNETİLİRSE O ZAMAN TÜRKİYE ASIL ÖZÜMÜZ ,CEDDİMİZ OLAN OSMANLIYA DÖNECEKTİR.BU DA MÜSLAMAN OLMAYAN DEVLETLERİN HİÇ BİR ZAMAN İŞİNE VE HOŞUNA GİTMEYECEKTİR.MÜSLÜMAN OLMAYAN DEVLETLER BİZDEN KORKMAYA HATTA ÜRKMEYE BAŞLAYACAKTIR.BU ZİHNİYETİ BEYNİMİZE KAZIDIĞIMIZ VAKİT ANLAYACAĞIZ Kİ YENİDEN CİHAT HAKİMİYETİ İLE CiHANA HÜKMETMEK YOLUNDA ZAFERE ULAŞACAĞİZ.ÇÜNKÜ;BİR DAVA ADAMININ DEDİĞİ GİBİ ZAFER ALLAH’A INANANLARINDIR!
YORUMLAR
Türk insanı ne zaman anadili konuşmayı ve yazmayı doğrudürüst öğrenirse, o zaman her türlü emperyalizmden (Batı ve Arap) kurtulma şansı olacaktır.
Öncelikle küçük harf kullanalım.
TÜRKİYE CUMHURRİYETİ(Hata: Cumhuriyeti) NE ZAMAN Kİ LAİKLİKDEN(Hata: Laiklikten) VAZ GEÇER (İki hata: vazgeçer virgül) KUR’AN(ŞERİAT) HÜKMÜYLE YÖNETİLİRSE O ZAMAN TÜRKİYE ASIL ÖZÜMÜZ ,CEDDİMİZ OLAN OSMANLIYA DÖNECEKTİR.BU DA MÜSLAMAN OLMAYAN DEVLETLERİN HİÇ BİR ZAMAN İŞİNE (Hata: İşlerine gelmeyecek) VE HOŞUNA (Hata: Hoşlarına) GİTMEYECEKTİR.MÜSLÜMAN OLMAYAN DEVLETLER BİZDEN KORMAYA (Hata: Korkmaya) HATDA (Hata: Hatta) ÜRKMEYE BAŞLAYACAKTIR.BU ZİHNİYETİ BEYNİMİZE KAZIDIĞIMIZ VAKİT ANLAYACAĞIZ Kİ YENİDEN CİHAT HAKİMİYETİ İLE CiHANA HÜKMETMEK YOLUNDA ZAFERE ULAŞACAĞİZ.ÇÜNKÜ; (Hata: Noktalı virgül gereksiz) BİR DAVA ADAMININ DEDİĞİ GİBİ ZAFER ALLAH’A INANANLARINDIR...! (Hata: Üç nokta gereksiz)
İçeriğin fikirsel sığlığına girmiyorum bile.