Beddua
Gittin.
Demekki mutluluğa özlemdi yüreğin.Ben mutluluk değildim dünyanda ben sevmeyi bilmiyordum.KIymetinide bilmedim değilmi senin.Seni hep ağlattım değilmi olur olmadık zamanlarda.Gülücüklerini çaldım değilmi dünyanın.uykularına karabasan oldum hemii.hep gözlerine yağmurlar yağdır senin değilmi.
Ya sende bunlarımı düşünerek çektin gittin dünyamdan.ben bunların hiç birini yaşatmadım değilmi adın gibi biliyosun ve adım gibi biliyorum.
Neye hizmetti gidişin ve bende bitişin.Sevmekse adam gibi sevdim seni.Mutluluksa dağlar kadardı sığmıyordu içine.Yağmurlarsa bir tek bulut yoktu gözlerinde benden buğarlaşan.
Her adımına gölge ettim yüreğimi senin.Ağzından çıkan her kelimenin uşağı oldum .canımı serdim ayaklarına ve sen canımı çiğneye çiğneye acıta acıta gittin.
Mutlumusun..
Gittiğin yerlerde yağmurlar yağmıyormu.Yediğin her lokmada içtiğin her yudum suda tadın tuzun burdakinden çokmu daha tatlı.Gittiğin yerlerde kıymetini arttırdılarmı.Sabahları gün ışıklarıyla birlikte okşanıyormu saçların.Giitğin yerlerde pencerene konan kuşların şarkıları burdakilerden dahamı içli.dahamı sevda dolu.Güneş burdakinden dahamı farklı doğuyor.Gece olduğunda körkabuslarolmuyormu uykularında.Sürgünemi yollanmışlar yada terkettiğin yerleremi kovalanmışlar.
Söylesen burdakinden çokmu mutlusun şimdi.Benden daha fazla sevebiliyorlarmı seni.Söyle be bana gittiğine değdimi.Eğer mutluysan hayat sana yarım kaldığını sandığın güzellikleri verebiliyosa oralarda ben arkandan dua edeceğim..
Eğerrrrr.Eğer benden arda kalan hayatında burdakinden fazla acılar içindeysen sana beddualar edeceğim.Yıktığın dünayam için.Kırdığın hayallerim için.Öldürdüğüm adamlığım bitirdiğin onurum için.Eğer bendekinden daha bir sefil hayya isen oralarda inan sana bende en içli bedduaları edeceğim.
Söye şimdi gittiğine değdimi Dualıkmısın beddualıkmı.Söyle hangisini hakettin
Eğer mutsuzsan sende öl topraklık ol.Ben oldum çünkü.Yaşamadım senden sonra.Gülmedim birgün.Unuttum güzel olan herşeyi.Dedimya benden sonraki hayatında mesut değilsen bir bedduada benden sana.
Toprak olasın.Ben yandım sende yanasın.Sana dünyamı vermiştim ,giderken dünyamı götürdün sende dünyanı kaybedesin..
Ulan hain.Bahçemde güllerin boynu bükük ve hasretinden.
ULan vefasız,ne istiyordun o güllerden.Ulan mekanı olmayasıca evimin duvarları çatladı bee özleminden.ulan yüreğim ikiye bölündü ihanetinden.Ulan vicdansız kadın ettiğini bulasın .ulan çaldın mutluluğumu sende mutsuz kalasın. ağlayasın .çatlayasın kuru çöllere dönesin.ULan bir zamanlar kara sevdamdın şimdi bedduamsın.
YORUMLAR
ama sevmek sevenle ilgili bişeydir
karşısındakinin ne halt ettiği o kadar da önemli değildir
senin nasıl sevdiğin seni
onun nasıl sevdiği onu bağlar
seni değerli yapan senin aşkın
onu değersiz yapan onun aşksızlığıysa
ona beddua etmeye gerek var mı?
ama bazen böyle içini boşaltmak gerek
ki nefret olmasın içimizde..
tebrikler,
sevgielr..