üç nokta
Cama düşen yağmur damlaları umutlandırıyor içimi.Seviniyorum ama gözlerimden bir şey akıp dudaklarımı ıslatıyor."Bu ne?" der gibi elimi gözlerime götürüp siliyorum.Sırtımda ki şal bedenimi ısıtıyor fakat içimi ısıtacak bir şey bulamıyorum.Masanın üzerinde ki sigara paketinden bir tane alıyor ve nefesime teslim ediyorum.Her çekişimde içimde fırtınalar kopuyor,boğazımda bir düğüm,yutkunmam zorlaşıyor,git gide daha imkansız oluyor.Bu tahminimce az önce kesintisiz içtiğim bir paket sigaradan kaynaklanıyor.Sigaramı küllüğe bırakıp kahvemi alıyorum elime.Sıcacık.Ellerim ısınıyor.Kahvemi tam dudaklarımla buluşturacakken,dudaklarımın ıslandığını fark ediyorum yine.Ne oluyor gözlerime? Kim üzdü onu? Neden diye düşünürken aklıma o geliyor.Kahvenin bütün çekiciliği yerle bir oluyor ve ben yine sigaraya dönüyorum.Boğazımda yine bir düğüm,yine bir imkansızlık yolu.Ama olsun,biticek bu sigarada.Yaşarken ölmesin benim gibi.Beklenen an geliyor ve öksürerekte olsa bitiyor sigaram.Kahvenin midemde yeri olmadığını fark edince gözlerimi kapatıyorum.Yine o geliyor aklıma.Yine o,yine o.Özlüyor,ağlıyor kalbim ama beynim hep engel döşüyor yollarına.Açıyorum gözlerimi,yağmur durmuş ama gözlerim hala devam ediyor...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.