- 884 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Gümüşhane, Kelkit ve Dilaver CEBECİ anıtı../ Hikmet OKUYAR
Samsun ili Bafra ilçesinde kültür sanat faliyeti yapan; aşık ozan şair şiir yorumcusu canların ortmalarında; Halk Bilimcisi, Kelkitli Şair, Şiir Yorumcusu, Dilaver Cebeci ile ilgili bir yarışma hazıırlığı olduğu duyumu alınca çok sevindim çok duygulandım.
“ Dilaver Cebeci Şiir Ödülü” adıyla bir şiir yarışması düzenleyen merkezin Gümüşhane Belediyesi olduğunu öğrenince ve yarışma sonunda dereceye girenlere de parasal ödenti yapılacağunu görünce daha da sevindim...
Kelkit Belediyesi ilgi alanına bir park bir anıt bir Türkiyem şiiri tablosunun yaptırılıp; montesi de konuşulsun, görüşülsün, yerel seçimler öncesi karara bağlansın; projendirilip hemen yaptırılsın istedim..
...
- ’’ Türkiyem ’’ diyen; şiir, müzik, beste, şarkı, türkü ve yorum dostları; DİLAVER CEBECİ Parkı ve Anıtı ile TÜRKİYEM Şiiri için PROJE üretilerek; GÜMÜŞHANE - KELKİT BELEDİYESİ ilgi ALANINDA uygulanmasına ÖNCÜLÜK ve DUYARLI KATKILAR bekliyoruz..
KELKİT BELEDİYESİ ile ÖN GÖRÜŞMELER devam EDİYOR..İlgili KONU hakkında SON KARARI netleşen DİLAVER CEBECİ GÖNÜL DOSTLARI duygu ve düşünlelerini Gümüşhane Kelkit Belediyesi özel kalemine bidirsin..
Suat Yığmatepe duyarlılığındaki TÜRKİYEM canlarna teşekkür ediyorum..Konuyu defalarca Kelkit Vadisi uygun ortamlarında dillendirdiğimiz halde yeni yeni olumlu detekler istekler geliyor..
KELKİTLİ ŞAİR DİLAVER CEBECİ gibi bir ŞAİR Paris’de yaşasaydı ve Fıransız Vatan Şairi olsaydı altından heykelini dikerlerdi. Biz de yaparız. İSTERSEK Biz daha iyisini yaparız.
Seçimlerde Kelkitli Şair Dilaver Cebeci şiirleri okıuyarak oy alanlar da duysun bizi..
Eğer yarışmaya inanıldığı gibi inanılırsa çok zor iş değil bu.
Eğer iyi diyalog kurulursa Planı projeyi uygulamayı Samsun Büyük Şehir Belediyesi ya da İstanbul Bahçelievler veya Kartal Belediyesi yapar.
Bafra Belediyesi ile Kelkit Belediyesi Kardeş olur.Türkiyem Dostları, Kekit Belediyesi ’’ Konu hesabına bağış yapar. Düşünce 3 ayda eyleme dönüşür..
Çalışma sonucu, Cebeci’nin ölüm yıldönümünde açılışa hazır hale getirilir..
Yarışma ile doğrudan irtibatlı olan Gümüşhaneli ve Kelkitli CANLAR da konunun en yakın takipcisi olur..
Şebingülü Dostu Kelkitli Şair Şiir Yorumcusu Dilaver Cebeci Şiirleri sevenlerine, Kelkitliler Gümüşhaneliler Kelkit Vadisi Dostları ile Cebeci Ailesine selam sevgi saygı..
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
.............
YORUMLAR
hocam adresinizi yazarsanız bu yazınızı haber yaptığım Samsun Yerel Basın'ı gazetelerinden gönderebilirim size bir gönül armağanı olarak kabul buyurursanız eğer..selamlar,saygılar.
Hikmet Okuyar
duyarlı paylaşımlar daha çok ses getiriyor..
Dilaver Cebeci Parkı
Türkiyem Şiiri
Dilaver Cebeci Anıtı
ekmek su hava gibi temel ihtiyaç..
konu hakkında ilgililerle yetkililerle her fırsatta görüşüyoruz..Gümüşhane Dernekler Başkanı Candost Tahsin SÖĞÜT'ü de arıyacağım. Bayburtlu can dostlarla da görüşeceğim..Primiz Abdi Beğ aşkına Üstadlarımız Bayburtlu Zihni ile Sivaslı Aşık Veysel Gönül Dostluğunda Şebingülü Dostumuz Dilaver Cebeci için uygulanacak projeler elbetteki KELKİT VADİSİ MUHTEŞEMLİĞİNDE Erzurumdan Amasya'ya Ercişli Emrah diyarlarından Karacaoğlan mekanlarına kadar yankılanacak Medine Bağdat Üsküp Kosova Kırım Kerkük Musul Kıbrıs Karabağ Doğu Türkistan topraklarından da memnuniyetle takip edilecek..Teşekkür ediyoruz..Hikmet Okuyar Cumhuriyet Meydanı Halil Rıfat Paşa Caddesi Girişi Kömbeler Pasajı kat:1 Nu: 2 Şebinkarahisar / GİRESUN
oktayzerrin
Üstadın yazmış olduğu bu özgün ve şiirsel duygular,bütün şair dostlarımın yüreğinden geçen duygu ve düşünceler yumağıdır.Değerli başkanıma teşekkürlerimi iletir saygılar sunarım.
Hikmet Okuyar
Saygıdeğer Candost,
inşallah daha çok paylaşılır..
Yaşatmak için yaşayanlara selam olsun..
Ceddinize rahmet..
Başarı ve sağlık dileğimle Selâm ederim...
kadiryeter
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=110249
Hikmet Okuyar
Hikmet Okuyar
Hikmet Okuyar
Ceddinize rahmet..
Yaşatmak için yaşayanlara selam olsun..
kadiryeter
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=110249
Hikmet Okuyar
kadiryeter tarafından 1/19/2013 11:49:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hikmet Okuyar
Her nerede görürseniz görün ilginç haber yorum sizin de ilgi alanınızda oluyor..Çok güzel..
KAÇ seneden beri dillendirdiğimiz konuyuı bir de yerel seçimler öncesi gündeme taşırken; öncelikle şiirle ilgili olan şiir seven ve TÜRKİYEM diyen herkesin, BENCİLLİK KISKANÇLIK BATAKLIĞINDAN KURTULARAK en azından insani duygularla yaklaşarak ÖNERİ için bir BEĞEN yapması iyi olurdu derken
SİZİ GÖNÜLDEN inanarak TÜRKİYEM aşkıyla BEĞEN yaparken gördüm..
TEŞEKKÜR EDİYORUM..
Teşekkürler değerli hocam..Evet, rahmetli Dilaver Cebeci başka bir ülkede yaşasaydı altından heykelini dikerlerdi. Biz malesef değerlerimize sahip çıkamıyoruz.
Hikmet Okuyar
umudumuzu asla yitirmedik..
teşekkür ediyorum
Hikmet Okuyar
Her nerede görürseniz görün ilginç haber yorum sizin de ilgi alanınızda oluyor..Çok güzel..
KAÇ seneden beri dillendirdiğimiz konuyuı bir de yerel seçimler öncesi gündeme taşırken; öncelikle şiirle ilgili olan şiir seven ve TÜRKİYEM diyen herkesin, BENCİLLİK KISKANÇLIK BATAKLIĞINDAN KURTULARAK en azından insani duygularla yaklaşarak ÖNERİ için bir BEĞEN yapması iyi olurdu derken SİZİ GÖNÜLDEN inanarak TÜRKİYEM aşkıyla BEĞEN yaparken gördüm..TEŞEKKÜR EDİYORUM..
O.H.
teşekkürler hocam,selamlar,saygılar.kutlarım güzel ve yapıcı düşüncelerinizi...
Hikmet Okuyar
CANDOST,
KAÇ seneden beri dillendirdiğimiz konuyuı bir de yerel seçimler öncesi gündeme taşırken; öncelikle şiirle ilgili olan şiir seven ve TÜRKİYEM diyen herkesin, BENCİLLİK KISKANÇLIK BATAKLIĞINDAN KURTULARAK en azından insani duygularla yaklaşarak ÖNERİ için bir BEĞEN yapması iyi olurdu derken SİZİ GÖNÜLDEN inanarak TÜRKİYEM aşkıyla BEĞEN yaparken gördüm..TEŞEKKÜR EDİYORUM..
O.H.