- 1038 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
sokak suretleri
Her sabah farklı binlerce insan.
Tek bir huzurlu,gülen,rahat yüz değmedi gözüme.İnsanlar yorgun,uykusuz,mutsuz,huzursuz,sıkkın,endişeli,bıkkın,korkulu,tedirgin.
Kimi gözünü yere dikip saat boyu kayboluyor kendi gözünde,kimi hayatları göz kapaklarında,insan görmekten bıkmış,küçük camlardan,küçük hayati izliyor.
Kimi etrafını süzüyor,meraklı meraklı.Kimi düşünüyor bedeni burada ruhu ise gökyüzünün,dünyanın herhangi bir yerinde.Kimi ise,okula,görüşmesine,sınavına,en önemli toplantısına,annesine,babasına,kardeşine,evladına geç kalmış.
Her yerde eller.hayatimizi kuşatmış.Yakamıza yapışmış eller.fark etmediğimiz farkıyla bize yürüyen bedenler.Sabah diye mi böyle bu insanlar,aksam diye mi böyle.
Ruhları çıkmış et yığınları gibi her suret.
Halbuki her sabah her şeye rağmen dilinde şarkılarla aldırmadan bakışlara gülücükler saçarak yürümek varken.sanki mutlu olmak,olmaya çalışmak delilikmiş gibi baksa da insanlar,hiç vazgeçme gülerken gülümsetmekten.en azından bugün de görebildiğin gökyüzüne yaverlik et her adımda.
YORUMLAR
sokak suretleri iste deyip geçtim, az ilerde evet çok az ilerde yine farklı sokak suretiyle karşılaştım , her adım bir başka sureti eziyordu ve bu ses sanırım ilgilendirmiyordu beni..monotonlaşan hayatın girdabına kaptırılmış bir suret öğütücü misali..şizofreniliğe ilk adım ben'leşmenin son adımı..yazan kaleme suret çarpsın..:)..kutlarım materyalizme kafa tutan düşsel zihninizi..