- 782 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
pişmanlığım
Salon sessizdi ,yalnızca çatal bıçağın sesleri geliyordu,orta yaşın çoğunlukta olduğu şık mekanda, tek başına arp çalan cılız bir kızın notaları belli belirsiz duyuluyordu..konuşmalar fısıltı halinde,ses tonumu ayarlamakta zorlanıyordum..konuşmamalıyım diye düşünerek lokmaları olabildiğince küçültüp çatalıma batırmakla meşgûldüm,sessizliği dağıtmak ister gibi bıçağımın tabağa vuruşu yankılanıyordu.
Yavaşça kulağıma eğilip ‘’çok gerginsin,rahat olur musun lütfen’’dedi…başımı çevirmeden ‘’bu ortamlardan haz almadığımı biliyorsun, beni neden buraya getirdin..?’’dedim..
Yüzünü bana çevirerek,kulağıma eğildi ve’’bana yaptığın onca hakeretlerin,aşağılamalarından sonra bile nefret etmedim senden..yaptıklarına rağmen..hiç ama hiç etmedim...sen ne denli uğraşsanda’’dedi..o sıra hoparlörden yılın meslek dalında ki tek adayını,yani yanımda ki adamın, AŞK karesine basan deklanşörün ismi açıklanıyordu..şaşkınlıkla O’na doğru baktım kızarmıştı yanaklarım
Anonsun ardından kravatını düzeltip,ceketini ilikleyerek sahneye yöneldi,gözlerim doldu birden’’oysa ne kadar kırmıştım O’nu,saçma gururumla ,cam gibi tuz buz etmiştim,onarılması imkansız bir enkazdı arkamda bıraktığım ve yalnızca mesleğinin önüne geçmeye çalışan biriydim ben’’dedim içimden.
Yanaklarımdan yaşlar süzülürken dönüp bakamıyordum sahneye..kulaklarımda ise ömrümce yankılanacak şu ses geliyordu..’’Bu karede aklımda yalnızca yanımda oturan kişi vardı,az ilerde sırtı dönük oturan..O’nun yüzü belirdi karede ve gözümün önünden gitmeyen gülümsemesini çekiyordum,AŞK’ın resmi orada az ileride’’diyen sesi yankılandı hoparlörden…
Yüzümü avuçlarımın arasına sakladığımı hatırlıyorum,beni sahneye kim götürdü,oraya kadar nasıl yürümüştü ayaklarım..?..alkış sesleri arasında omuzuna düşen gözyaşlarımı temizlemeye çalışıyordum kendime geldiğimde….AŞK’ıyla yetinmediğim,önce ben dediğim tertemiz yüreği temizlemeye uğraşıyordum utancımla…
Herşeye rağmen vazgeçmemişti benden,’’sevgi bu olsa gerek,kırılan gururda olsa onurda olsa vazgeçmemek sevginden’’ ve yeniden aşık oldum.. gecesi gündüzü olamayan bu yorgun adama..