Tek Kişilik Kavga
Bu gece herkes düşündüğüyle uysun gerçek sanarak düş olduğunu düşlemeden....desem de ben niye uyuyacakmışım seni uyurken seyretmek varken.
………Saçlarına hiç dokumadan kalbine sessizce uğrayıp seni uyarmadan yanağında ki öpüşlerimi yine seni uyarmadan baş ucunda dikensiz bir gülle sana yarin tattıracağım . ey sevgilim olmayan sevgili....
………Bu sana önceki yazdıklarımdan sonra ilk sözlerim yarin önce yine sen ilk olacaksın güneş her doğup sen güneşim oldukça batmaya mızmızlandıkça.... ben hep güneşim olarak seni göreceğim kararan gecelere inat .
………Ve öyle bir inat huyum vardır ki uyumadan gececi kalan gözlerimle gecelere uyku ya meydan okuyan bir gözle sabahı ilk vuran avcı ben olacağım. Kollarıma düşen ufukta doğan güneş olacak. Yakmayayım diye yalvaracak çünkü bende ki sonsuz ateşi bilen tek ateş o olacak.
……..Saklanacak duvarları yıkık bir oyun sahnesin de seyircisi ve kendiyle kendini oynayacak karanlık bir gece de.Işıklar kapalı seyirci tek kişi anlamayacak binlerce kişiden tek önemli kişi olarak oyunun sonunu bağlayacak yine o tek kişi olacak, aşk sahibi, aşkı yaşayan, aşksız duramayan tek kişi.
…….Kavgalar hep sürecek uykusuz gözlerimle hiç durmadan düşlediğiyle atan kalbimle bedenim ve beynim arasın da. Belki de bu kavganın galibi olmayacak sevgili olmayan sevgili yüzünden.
17/01/2013
Muhtar Gazi TOPAL.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.