- 708 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" UMUTLARIN KIRILMASIN DİYTE KESKİN BİR ÇİZGİNİN ÜSTÜNDE YÜRÜYORUM, LÜTFEN UMUTLARINA SHİP ÇIK DÜŞERSEM YAŞAYAMAM "...NİZAMİ MERT....
" UMUTLARIN KIRILMASIN DİYTE KESKİN BİR ÇİZGİNİN ÜSTÜNDE YÜRÜYORUM, LÜTFEN UMUTLARINA SHİP ÇIK DÜŞERSEM YAŞAYAMAM "...NİZAMİ MERT....
" KAR YAĞMIŞ VE HAVA ÇOK SOĞUKTU PENCEREDEN GELEN BİR TIKIRTIYLA AÇTIM GÖZLERİMİ, SOĞUKTAN DONMAK ÜZERE OLAN BİR KUŞ GAGASIYLA CAMA VURARAK BİR YARDIM İSTİYORDU, HİÇ TERETDÜT ETMEDEN KALKTIM SICACIK BİR YUVAYA İHTİYACI OLAN KUŞU AVUÇLARIMIN ARASINA ALARAK NEFESİMLE ISITMAYA ÇALIŞIYOR VE AYNI ZAMANDADA GAGASINDAN DA ÖPÜYORDUM. HANİ ATALAR BOÇUNA DEMEMİŞTİ TATLI DİL YILANI DELİĞİNDEN ÇIKARIR DİYE. ÜŞÜMEKTEN VE DONMAKTAN KURTULAN KUŞ SANKİ EMİN ELLERDE OLDUĞUNUN FARKINDAYDI, TÜYLERİNİ KABARTIYOR AYAKLARINI BİR AŞAĞI BİR YUKARI UZATARAK RHATLADIĞININ SİNYALLERİNİ VERİYORDU VÜCUT DİLİYLE KURTARICISINA. BU SABAH YAŞADIĞIM BU DURUM BANA ÖYLE BİR NEŞE VE COŞKU KATTI Kİ TARİF EDEMEM, BİR CANI KURTARMANIN MUTLULUĞU BU KADAR GÜZEL Mİ OLURMUŞ, DUYGULANDIM VE GÖZLERİM DOLDU İLK DEFA ERKEKLER AĞLAMAZ SÖZÜNÜN TAM TERSİNİ YAŞIYORUM" EY GÜZEL ALLAHIM BEN BİR KUŞUN CANINI KURTARIRKEN BU KADAR MUTLU OLUYORSAM YAŞADIĞIM DÜNYADA İNSANI VE EKİNİ KATLEDENLER NASIL MUTLU OLUYORLAR ANLAMIŞ DEĞİLİM. İNSAN VİCDANININ BU KADAR KARADIĞI BİR DÖNEMİ BELKİDE DÜNYA BUNDAN ÖNCE YAŞAMAMIŞTIR. MASUM KADINLARIN VE ÇOCUKLARIN ACIMADAN ÖLDÜRÜLÜŞLERİNE TANIK OLANLAR YARIN HUZURU İLAHİNİN MAHKEMEYİ KÜBRASINDA HANGİ YÜZLE BU TANIKLIKLARINI İFADE EDECEKLERDİR BİLEMİYORUM. GÜZELLER GÜZELİ RABBİM SEN DÜNYA İNSANLIK AİLESİNE AKLETME VE DÜŞÜNME FIRSATINI VER VE BİZİ CEHENNEMİN ATEŞİNDEN KURTAR VE KORU, BİZİ CENNETİNİN VARİSLERİNDEN KIL SENİN HER ŞEYE GÜCÜN YETER "(AMİN) DİYORUM. BU DUYGULAR İÇİNDE YÜREĞİNİZDEN SEVGİ, DİLİNİZDEN HOŞ GÖRÜ, YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN, SEVGİNİN GÜCÜ SİZLERLE VE SEVDBERABER OLSUN "......NİZAMİ MERT........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.