- 1223 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk ve Ölüm...
Aşk; sözün bittiği, ölüm ise yolun bittiği yer...Ama bu dünyadaki...
Belki farklı düşünenler de olabilir tabiiki..Ama bu, bizim inancımıza göre böyle...
...
Gerçek aşk O’nu sevebilmek, ölüm ise yine O’na yani sevgiliye kavuşmak...Öyleyse buyursun gelsin ve kavuştursun sevgiliyi, sevgiliye...
...
Hepimizin dermenı olmayan bir hastalığı var...Ölüm!..Evet hepimiz ölümcül hastayız...Öleceği kesin olana kötülük yapılır mı? Üzülür mü? Kalbi kırılır mı?
Herkes birbirine güzel davransın, iyilik yapsın o zaman...Ve herkes birbirine acısın...Dua etsin...
...
Bu yazı, hayatım da belkide ilk deneme yazım...İlk yazımda, ölümden bahsetmek benim de aklıma gelmezdi hiç...Ama herşey yalan, asıl gerçek olanda bu, öyle değil mi? Belki okuduğum bir şiirden etkilendim belki de hayatın bana öğrettiklerinden. Ama bunları yazmak geldi içimden...
Ölmeyen kimse var mı hiç bildiğiniz?
...
Aşk ve ölüm...Ne güzel ikili...Allahü Tealadan başka herşeyin sonu vardır...Ve nasıl yaşarsak, öyle ölürüz...
...
Bir hadis-i şerif; "El mer-u mea men ehabbe"...Kişi sevdiği ile beraberdir..
YORUMLAR
...
Aşk ve ölüm...Ne güzel ikili...Allahü Tealadan başka herşeyin sonu vardır...Ve nasıl yaşarsak, öyle ölürüz...
...
Bir hadis-i şerif; "El mer-u mea men ehabbe"...Kişi sevdiği ile beraberdir..
Ölüm Mevlana'nın dediği gibi "şeb-i arus" tur.
Allaha kavuşma yani düğün gecesidir.
Yüreğinizin güzelliğini satırlara nakış gibi işlemişsiniz.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim.
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Rabbime emanet olunuz.
NOT: Sevgili Sueda gibi İndigo çocuk grubuna girenlerle ilgili bir yazı hazırlıyorum. İnşallah yakında yayınlarım. Sueda'ya selam ediyorum. Benim için gözlerinden öpünüz.