- 1069 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİRAZCIK VAKTİNİ ALICAM ;)
Sahipsiz mi sanıyorsun kalbim sen gidince..Sana kısa cümleler kurucam dert etme, çünkü bütün cümleler kelimeler yetersiz..Senin vicdanını merak ettim sadece...Ben engin denizlere kulaç attım artık; sevgimi kuşattığım sen yalanmışsın..Şimdi karanlık sularda boğuluyorum.Ne yana dönsem hep yalan, gülüşün miğdemi bulandırıyor artık.Belkide insanlar yalandır demi.Bazen düşünüyorum sevgili ben seni nasıl sevmişim, senin gözlerinle baktım dünyaya ne kadarda körmüşüm.Kocaman bir yalanı seninlemi yaşadım?
Gözlerine baktığım zaman cennetteyim sanardım.Meğer bir rüyadaymışım.Kötü bir rüya...Kötülüğün bile bir yüzü vardır, bir görünüşü...ama bu en beteriymiş.Bir şiir olsaydın keşke saklardım seni güzel sözler kalırdı senden geriye hoş bir anı olurdu belki.
Bir yokluğu varsaymışım , bir hiç’e sarılmışım..
Nasıl olsa biterdi bu aşk demi, nasıl olsa yanan senin canın değil benim canımdı değil mi? Hiç mi değerimi bilemedin, hiç mi sevmedin, hiç mi vicdan kalmadı acık olsunda mı kalmadı ...Ben seni aşk’ların en güzeli seçmiştim.Aldanmışım...
Mutlu oldun mu bensiz rahatmısın. Doğru suç sende değil bende, seni insan yerine koydum..
Sana karşı öfke,kırgınlık duymuyorum, kızgında değilim. Havalanma yani hemen içimde küçük bir duygu bile kalmadı bu duyguları bile hak etmiyorsun sen.Senin ihanetin bana koymadı aksine beni oldunlaştırdın adımlarımı sabitleştirdin.
Senin neyine yanayım ben sen kimsin ki?
Sana hayatta ihanetlerinle Birlikte başarılar diliyorum..Elbet birgün devran döner merak etme sen...Sözlerimi bir atasözüyle bitirmek istiyorum çok sevdiğim bir atasözü... çekirge bir sıçrar, iki sıçrar, üçüncüye ele geçer sıçrayamaz hale gelir :)
yani kimsenin ahı kimsede kalmaz...
Çok zamanını aldım biliyorum sadece bunları bilmeni istedim....
BAY BAY!!
YORUMLAR
_Akif_
Gün gelir o da geçer, unutulur.