- 914 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yürekler buluşunca..
Yüreğini teslim etmişken yüreğime..derin dehlizlerindeki sırlarını anlatmanı da beklemiyordum..hayır asla beklemedim..iki yitik yürek..aynı sokağın aynı kapısından içeri girdik..tesadüfte değildi..avuç içlerimizin yazgısında kesişmişti bizli geleceğimiz.. yokluğunda boğuluyorken ben/bu beden..ilk yardım derslerini boş ver sen sevgili içime üflemelisin ışığını kapamadan bu gecenin ki ben elbette anlatabilirdim kendimi sana misal neremi tutarsan tut..Elimi/kolumu/bileğimi senin kokunu duyacaksın portakal kokusundan önce.. ve sen yarın uyanmış olmanın aslında bir yok olduğunu..hiç yoktan hep yoka yatay geçişlerde zamanın gittiğini öğreneceksin…çetele tutmayı bırakmalısın..çok denedim emin ol..tüm yürek duvarlarımda adının baş harfi sonsuzluğun simgesi gibi.. Üçyüzyetmiştirilyon altıyüzseksenmilyardokuzyüzondokuzmilyon yediyüzyetmişyedibinbeşyüzonbeş den sonrası karışıyor..lakin ölümsüzlüğümüzü düşünebilirsin yinede bak buna izin verebilirim..birazcık cesaret/gerçek aşk/aşkımdan suni teneffüs/yorgan/yastık ki çarşaflarını camdan sarkıtmana da gerek kalmayacak burada aklım toprağa yakın sevgili..ve ben çıplak ayaklarını ve dizlerini görüyorum ki renkleri izlemeyi unutma yürek paletinde mavileşiyor bak her şey..benim geleceğim/asırım/yüzyılım sen..sen ki dört mevsimim ıslandığım/üşüdüğüm/terlediğim..beklediğim..ve sevgili buzulların eridiğini yetmedi dünyanın savaş denilen kanlı eylemlerle kirlendiğini herkes biliyor..sus..sen sus..bunlardan asla bahsetme sen ki “herkesim” değilsin ve senden değerli asla değil nesli tükenmekte olan son canlı..senin gül kokun kadar değerli değil yağmur ormanları..güzel bir ruyadan diğerine geçmek için gözlerini kapatırdın ya hani sevgili..bir masaldan diğerine geçer gibiyim ben seninle ve sen..çocukluğumda içini doldurmayı başardığım dantelli şeker torbalarım gibisin..Okuduğum derin bir şiirde yutkunduğum es tadında hafif oksijen..varlığımın gen haritası..dünyanın bir ucundan diğerine..bir göç ten diğer göçe..Edirneden/karsa yolum benim..ve benki sevgili gelebileceğim kadar sınırlarına..uyku ile uyanıklık arasında zaman inat mıh gibi çaktım varlığını yarınlarıma..bütün sorularını iki kez cevapladığımı unutmadım.bütün olasılık hesaplarında sonuçlarının ben çıktığını da ve sevgili..gözlerin..bir orman yangınında duman içine çekiyorum yüreğimin şerbet tadında şimdi..
(...)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.