- 1307 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YAZIK YAZIK YAZIK, AH Kİ NE YAZIK…
Yazık yazık yazık, ah ki ne yazık…
Ülkemizde zihniyet değişmediği sürece, insanlar hep ceplerine çalışmak için önlerine gelen fırsatları değerlendirip hep yok etmekte, yani insan kendi hayatını çoluk çocuğunun geleceğini düşünmeden, bile bile bindiği dalı kesebiliyorsa, gerçekten çok yazık.
" Çıkarken budayarak çıkma ki, sonra inecek dal bulamazsun" derdi rahmetli ninem ve biz hala zevklerimiz uğruna zirveye çıkmaya çalışıyoruz, hiç inmeyi düşünmüyoruz.
Yazık yazık yazık, ah ki ne yazık...
Doğa, tüm insanlığın mabedidir, yuvasıdır. Bunu da kişilerin güdümüne sokup siyasete malzeme yapmak, üç beş kişinin cebine para girecek diye sessiz kalmak ayıptır ayıp. Hani dede toprağı, hani ata toprağı, kimlere peşkeş çekiyorsunuz Karadeniz’i, üç beş yol yapmakla, iki bina dikmekle, park ve bahçe yapmakla, ekonomiyi satarak düzeltmeye çalışmakla olmaz bu işler.
Altından saraylar da yapsanız, yok ettiğiniz bu doğa içerisinde oksijenli maskelerle mi dolaşmayı düşünüyorsunuz. Çok merak ediyorum, acaba hangi ülkelerden nemalanıyorsunuz. Temiz hava uğruna kendi ülkesini ve doğasını yok edip, başka ülkelerde çörekleneceksen eğer, yanılıyorsun.
Yazık yazık yazık, ah ki ne yazık…
Kılavuzu karga olanlara çok yazık…
Saygı sevgi ve selamlarımla… Nazım UZUN
YORUMLAR
evet çok haklısınız eskiden gürül gürül akan dereleri kurutan bir zihniyet bu.Karadeniz tam sömürge olmuş ne yazık ki taşlarını bile oyup alıyorlar öyle ki köyler kaymaya başlamış ve köyleri boşaltmaları istenmiş.İnsanoğlu kapitalistleştikçe dağı ,suyu bile hedef aldı.Gözü doymuyor.İnsanın gözünü bir avuç toprak doyurur oysa ki.Selam ve dua ile