- 774 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" EY GÖNÜL, SANMAKİ DÜNYADA EBEDİ KALACAKSIN. SENDEN ÖNCEDE GÖNÜLLER VARDI SENDEN SONRADA OLACAK. ÖNEMLİ OLAN NİÇİN YARATILDIĞINI BİLMEKTİR "......NİZAMİ MERT...
EY GÖNÜL, SANMAKİ DÜNYADA EBEDİ KALACAKSIN. SENDEN ÖNCEDE GÖNÜLLER VARDI SENDEN SONRADA OLACAK. ÖNEMLİ OLAN NİÇİN YARATILDIĞINI BİLMEKTİR. YARATILIŞ AMACINI BİLMEDEN, YAŞAMA HEDEFİNİ BELİRLEYEMEZSİN. EVRENİ ALEMİ OKUMAK VE DÜŞÜNMEK SABRIN ÜSTÜNDE BİR SABIR GEREKTİRİR BUNU UNUTMA? HİÇ BİR ZAMAN ACELEDEN KARAR VERME, ACELEDEN VERDİĞİN HER KARARIN İÇİNDE ŞEYTANIN DA PAYININ OLDUĞUNU UNUTMA. HER ZAMAN... AKLINI VE YÜREĞİNİ KOTROL ET, AMA BAŞKALARINI KONTROL ETMEYE KALMA? BU SANA KİMLİK VE KİŞİLİK KAZANDIRIR. HER ZAMAN AF YOLUNU TUT, ÇÜNKÜ AFFETMEK BÜYÜKLÜĞÜN ŞANINDANDIR. GÖZLERİN KENDİ NEFSİNİN YAPTIKLARINDAN BAŞKASINI GÖRMESİN, EĞER BUNU BAŞARIRSAN KEMALAT SAHİBİ BİR İNSAN OLURSUN UNUTMA? BAŞKALARININ YAPTIKLARINI GÖRMEN SENİN KENDİ YAPTIKLARINI UNUTTURUR, BU ÇOK TEHLİKELİ BİR TUZAKTIR SAKIN BU TUZAĞA DÜŞME."""" EY GÖNÜL, HER ZAMAN İSTEDİĞİNİ ALAMAZSIN, ALDIKLARINA ŞÜKRET, ALAMADIKLARINA İSYAN ETME. DÜNYA HAYATI BİR OYUN,EĞLENCE,MEL VE EVLAT ÇOĞALTMA YARIŞIDIR, ASIL HAYATIN AHİRET VE SONSUZ(ÖLÜMSÜZ) HAYAT OLDUĞUNU UNUTMA. HİÇ KİMSENİN MALI,MÜLKÜ,GÜZELLİĞİ, İHTİŞAMI,SÜSLÜ VE DEBDEBELİ HAYATINA ÖZENTİ DUYMA, BUNLAR GEÇİCİ OLAN ŞEYLERDİR. HİÇ MAKAMI İLE KASASI İLE ,KARİYERİ İLE, ÖLEN VE KARŞILANAN BİRİNİ GÖRÜYORMUSUN, BUNLARIN HEPSİ SENİ YARADANINDIR. SANA AİT OLMAYANLAR İÇİN GÜZEL YÜREĞİNİ SIKMA VE EZİYET ETME PİŞMAN OLMAYACAKSIN. "SEN YÜREĞİNDAKİ SEVGİYE" DİLİNDEKİ HOŞ GÖRÜYE" YAŞAMINDAKİ AHDE VEFAYA SAHİP ÇIK " BU SENİ ÖLÜMSÜZ HAYATTA MUTLU VE MENUN EDECEKTİR. "KOŞULSUZCA SEV VE ASLA YARGILAMA" ÇÜNKÜ HER CANLININ YARGICI ALEMLERİN RABBİ OLAN ALLAH’TIR. BENİM SÖZLERİM BURAYA KADAR EY GÖNÜL, DİLEDİĞİNİ YAPMAKTA SERBESTSİN...NİZAMİ MERT.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.