- 1026 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
Ömrümü Yedin Melek 4.bölüm
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Ömrümü Yedin Melek 4.bölüm
Melek nişanlılık süresi içinde kıskançlık krizlerine defalarca girmişti. Nişanlısını sürekli takip ediyor,sudan sebeplerden kavga çıkarıyordu.Markette çalışan bir kızı çok kıskanıyordu.Bir gün kızın üzerine atlamış,saçlarından tutarak sürüklemiş,bir güzelde kızı dövmüştü.Marketler, kesinlikle adının polisle anılmasını istemezler.Markette hırsızlık olayını görseler,hırsızı yakalasalar bile bir şekilde kendi içinde hırsızlık olayını sonuçlandırırlar.Melek ‘ in bir kızı dövmesini gören bir müşteri polise telefon edince Melek işten çıkarıldı.Çıkarıldı ;ama yine sabahtan akşama kadar markette duruyordu.En sonunda nişanlısını başka bir ilçeye görevlendirdiler…
Evlilikleri iyi gidiyordu.Kocası Melek uyanmadan önce eve çiçekçi çağırıyor;geçeceği yerleri gül yaprakları ile dolduruyor melek gül yapraklarının üzerinden geçerken çektiği resimler evin bütün duvarlarını dolduruyordu.Bir dediği iki olmuyor,harcamalarını,Haluk ‘ un çok zengin ailesi ödüyordu. Hiç yemek pişirmiyor ev işi yapmıyor sadece geziyor eğleniyordu.Kocası çubuk kraker yemekten ,çubuk krakere dönmüştü..Melek Bir eli yağda bir eli balda yaşıyordu..
Bir gün tam akşam yemeği sırasında bize telefon geldi arayan Meleğin annesi idi ..”Çabuk bize gelin..Melek boşanmaya karar vermiş,eşyalarını toplayıp geldi..ne yapacağımızı şaşırdık..” yemek masasını olduğu gibi bırakıp çok acele gittik…Melek bir odada oturmuş yine öfleyip fövliyordu .. Sorunun ne olduğunu öğrendiğimde gerçekten de çok kızdım.Melek ‘ in saçlarından tutup sürümek geldi içimden…Kaynanası ayda iki gün evlerine geliyor..Kaynanası gelmeyecekmiş eve ,onu istemiyormuş…Sorun buymuş…Ateşin üzerine körükle gidilmez diyerek onunla konuştum..anlamadı tabi ki…o yine bildiğini okuyordu.Evinden getirdiği eşyalarına baktım bir valiz dolusu bakım ürünleri,makyaj malzemesi,saç kurutma falan..onları görünce sinir geldi üzerime kahkaha ile gülmeye başladım…
Amcasını da çağırmış annesi..okumuş adam ne de olsa (!) “Bunda büyü var,büyü onda sıkıntı yapıyor,biz şimdi hocaya gidip bir muska yazdıralım.düzelir o evine döner “ Allahım bana sabır ver demekten başka çarem yoktu.hiç biri Melek ‘ in edepsiz biri olduğunu hala kabul etmiyorlardı..
Kocası ile birlikte kış gecesi,bir saat mesafedeki hocaya gidildi.Gecenin ikisinde döndüler.Bir sürahi suya okunmuş kağıt kondu,Melek bir bardak içti.Hemen sokağa çıkıp kocasının arabasının önüne oturdu..Getirdiği eşyaları da bagaja koydu. Evdeki herkes”Gördünüz mü? Hocanın nefesi ne çok kuvvetli “ diyerek hocayı met ettiler…Aslında Melek ‘ in heyheyleri yerine gelmişti..gel git aklı bir gidip,bir gelmişti ..olay sadece buydu …
Ne ilkti bu davranışı,ne de son olacaktı…Daha sonraları Melek büyücü hocalara gidip gelmeye başladığını duydum...Kaynanasına büyü yapıp evlerine gelmesini engellemek istiyormuş ….
Beş yıllık evlilikleri şu anda mahkemede ..sonuç ne olacak bilmiyorum…Bildiğim tek şey var..Melek ‘ ten uzak duracağım..Ondan gelecek en küçük bir olay, kontrolümü kaybetmeme neden olacağından gerçekten de korkuyorum…Benim onun için yapabileceğim hiçbir şey kalmadı artık…
YORUMLAR
Değerli Arkadaşım.
Çok güzel bir şekilde başladığın bu öyküyü yine oldukça güzel bir final yaparak noktalamışsın. Nitekim bu güzellik seçki kurulunun da dikkatini çekmiş. Tebrikler...Kutlarım.
Nazik Gülünay arkadaşın da belirttiği gibi olayları fazla uzatmadan kısaca yazıyorsun. Bu senin tarzın elbette. Ama bence hani derler ya ''ballandırma''.. Şöyle biraz daha ballandıra ballandıra anlatsan çok çok daha güzel yazılar ortaya çıkaracağından adım gibi eminim.
Tekrar kutlayarak selam ve sevgilerimi bırakıyorum sayfana.
sareyaprak
sareyaprak
sareyaprak
Sağlık olsun...
O cadı kendi yolunu nasılsa çizer.
Doğrusunu isterseniz çok kişinin davranışları aslında kendisiyle aşırı ilgilenilmesinin sonucudur.
"Ne halin varsa gör!" dedikten sonra yola gelebilir böyleler.
Aslında olmasını istediğim bu...
Güzel bir paylaşımdı.
Teşekkürler...
sareyaprak
Melek gerçekten ömrünü yemiş arkadaşım :)
Gülümsetirken düşündürdü, düşündürürken bıktırdı, böylesi de varmış demek...
Karakter meselesi sanırım, bazı şeyler ne yaparsak yapalım değişmiyor ve elimizden bir şey gelmiyor...
Selamlarımla,
sareyaprak
Can ablam öncelikle güne düşen yazını kutluyorum. Bu aralar soğuk algınlığına yakalandım giremedim fazlaca. Ama kitabı yarıdan okumak gibi olurdu ilkini okumuştum arada kaçırdıklarımıda okudum epey macera geçirmiş. Depresyonda bırakmıştım en son ben gelene kadar evlenmiş bile :) Kutluyorum tekrar güne düşen güzelliği. Devamını bekliyorum. Daim olsun kalemin can ablam sevgiler.
sareyaprak
sareyaprak
efendim fazla rahatlık bazılarına yaramazmış tıpkı melek gibi meleğe de yaramamış anlaşılan sanıyorum boşanırlarsa sizi boş bırakmaz ziyaretinize gelir geldiğinde hizmette kusur etmeyin o öyle gelmiş öyle gidecek anlaşılan dün sevinmiştim bir yuvası olmuş diye ama nerde boşunaymış bittimi şimdi bu dizi ne güzel okuyorduk devamı varsa severek okumaktan kaçınmayız kolay gelsin saygılarımla selamlar
sareyaprak
tuaf bir aile..çok teşekkür ederim. sevgiler selamlar....