- 1056 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
UYAN MİLLETİM
Kırk yıldır milletimizin birliğine, canına kasteden bölücü terör, genç, yaşlı, kadın, çocuk, asker, polis,imam, öğretmen demeden bu milletin evlatlarının kanlarını vahşice dökmüş, o yiğit bedenleri vatanımın toprağına düşürmüştür. Türk Milleti her defasında "Vatan sağ olsun" demiş. Bölge insanıyla teröristi birbirinden ayırmıştır.
Son Türk vatanının bütünlüğü, büyük milletimizin birliği ve beraberliği, Türk Devletinin bekası için acılarımızı yüreğimize gömdük, onurlu duruşumuzdan asla taviz vermedik, düşmanlarımızı sevindirmedik. Ancak bunca yıllık mücadelenin sonunda bize dayatılan tek çıkış yolu, güya barış adına binlerce şehidimizin, gazimizin kanını ellerinde taşıyan bölücü terörün elebaşısı, bebek katili ile el sıkışmak olmaktadır. Türk Devletinin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğü, İmralı’daki cani bebek katilinin ve PKK’nın insafına terk edilmektedir.
Binlerce gencimizin kanı henüz kurumamışken, yaralarımız kanarken ve acılarımız bu kadar tazeyken, bölücü silahlarının gölgesinde terörist başıyla müzakerelere başlamak tüm türk milletini derinden yaralamaktadır.
Madem ki terörü o kanlı elleri sıkarak çözecektik, o zaman bu vatan evlatlarına neden kıydık? Madem bu iş pazarlıklarla çözülecekti, o yiğitleri dağlara neden sürdük. Neden binlerce vatan evladı al bayrağa sarılıp analarının önlerine konuldu. Neden benim kardeşlerimin kanları döküldü.Neden eşleri dul çocukları yetim bırakıldı.
Büyük Türk milleti tarihinin hiç bir döneminde böyle bir zilletle karşı karşıya kalmamıştır.
Aziz milletim, ben bütün bu olanları içime sindiremiyorum. Siz sindirebiliyor musunuz?
YORUMLAR
Saygı değer hocam Türk milletinin kanayan yarasına ilaç gibi bir yazı yazmışsınız sizin gibi yiğit insanlar olduğu müddetçe bu necip milleti kimse bölemez, varsınlar yol aldık sansınlar her yokuşun bir inişi vardır.Fakat en üzücü olanı içimizdeki Türk gibi görünüpde Türklükden bihaber olanlar, çıkarcı ve menfaatçı olanlar ama önemli değil (Hübbül ün vatan minnel iman) vatan sevgisi imandandır hadisiyle şahsınıza saygı sevgi ve selamlarımla Yücel Allah yar ve yardımcı olması dileği ile....
Fikret DUMAN
Suç işleyenler, bebek katilleri elbette ki cezalarını çekmelidirler Sayın Hocam. Ancak akan bu kanı bitirebilecek her yol denenmelidir bence de. Şeklini herkes tartışabilir ama, bu kan artık durmalı, analar bacılar, evlatlarımız her gün gözyaşı dökmekten artık kurtarılmalıdırlar.Çanakkale'yi geçirmeyen, Kurtuluş Savaşı'nı hep birlikte nice şehitler vermek uğruna kazanan ecdadımız, topyekün bu ülkenin evlatları aynı kavgayı verdiklerine, aynı vatan parçasını koruduklarına göre biz neyi paylaşamıyoruz ki...Her yol denenmeli, ancak Türkiye'nin üniter yapısına, Devletine, Bayrağına, Marşına el/ dil uzatanlara da taviz verilmemelidir.
Selâm ve saygılarımla, hayırlı akşamlar Hocam.
Eyüp VURAL
Mevlüt GÖZDE
Hayırlı bayramlar...
SAYĞI DEĞER ABİM,MUHTEREM HOCAM.
YÜZDE YÜZ DOĞRU,YÜZDE YÜZ HAKLI BİR MAKALE KALEME ALMIŞSINIZ.FİKİRLERİNİZE DÜŞÜNCELERİNİZE HER HARFİNE İMZAMI ATIYORUM.BU DURUMU HAZMEDEBİLMEK İÇİN YA DERİN BİR GAFLETTE OLMAK GEREK, YA DA TÜRK MİLLETİNE ÇOK DERİN BİR DÜŞMANLIK BESLEMEK GEREK.BU GÜN TÜRK MİLLETİNE BU DERİN DÜŞMANLIĞI KİMLERİN YAPTIĞINI SÖYLEMEMİZE BİLE GEREK YOK.TÜRK MİLLETİ BU HAİNLERİ.ZALİMLERİ,DEVŞİRMELERİ VE VELHASILI BU MİLLETE.BU DEVLETE İHANET EDENLERİ BİLİYOR.HEPSİNİ TEK TEK NOT EDİYOR.GÜNÜ GELDİĞİNDE YÜCE RABBİM BU MİLLETE KENDİNE YAPILANLARIN HESABINI SORMAYI NASİP ETSİN.(AMİN).
MUHTEREM ABİM BAZI ÇATLAK SESLER ÇIKABİLİR.SEN BU DURUMU İÇİNE SİNDİREMEDİĞİNDEN DOLAYI KIRK YILDIR AKAN KANIN HESABINI,İŞTE SEN İÇİNE SİNDİRSEYDİN KIRK YILDIR BU KAN AKMAYACAKTI DİYEBİLEN LAKAYT VURDUM DUYMAZ KİŞİLER ÇIKABİLİR.ONLARI ALLAHA HAVALE ET.ALLAH EN KISA ZAMANDA BU TİPLERİN BELASINI VERECEKTİR.
SELAM SAYĞI VE DUA İLE...A.E.O.