- 1863 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
uyumak istiyorum/yüreğinin sonsuzluğunda uyanmaksızın..
bir nedene bağlı mutluluk..
alışkanlığın bir adım önünde..
alıştım nedenlere rağmen diyebilmeyi istemek kısır telaşlarda..sahi diyebilir miyim? bilmiyorum..lakin anladığım ve farkındalıklarımın odak noktasında bir “nedene” bağlı bir “bedel” olduğu..sıradan bir şey gibi görünse de anlaşıla bilindiği tortu yaratıyor beyin hücrelerimde ki diğeriyim henüz...diğeri olmakla biri olmak arasındaki keskin çizgideyim..sağımdaki/solumdaki/önümdeki ve arkamdaki için söbe ama yüreğimdeki için diğeriyim..çünkü onun yüreğinde de diğeri var biri için..bir/biri içersinde dağılmış denklemler gibi bir/ler..şarjöründe mermi olmayan bir silahla intihar etmek kadar komik ki bazen beceriksiz bir şey gibi gelmesi de ondan hayatın ve hayat hiçbir yazgıyı kutsal kılacak kadar düşünmüyor “diğerinden” önce “biri”..yaşanması gereken mi? yoksa yaşanabilir olması mı..kim bilir belki de bir nedene alışmak sadece kendinde dem tutup kendini anlatmak gibi..bilindik kelimelerin tınısında..sessiz çığlıkların rengi de yok ve bil ki sevgili o ses sadece senin yüreğinde değişecek ki bunu öğrenmek için sabahçı kahvelerinde an/ları kurşuna dizip, çiğ düşmüş demli yudumlarda dudak bükmeye de gerek yok hani..bunu bildiği için erken yaşamsal alanına dönüyor, dönmesi gerekenler...yastık altlarında saklanıyor beşi bir yerde ye kesik çeyrek arzular..tel tel ayıklanıyor hasret.. sarıp sarmalanıyor bebeğim dediğin boşluğu saran kollarda ki duyup/hissedip/görüp/dokunup doluyorsun ve yatağına akıyorsun hırçın bir nehir gibi ve sevgili bütün kaygılardan uzağım..ırak bir bedel ödüyorum yazdığım şu anlarda bile yazarken hissedip toparlanmamda ondan...sıfatlandırabilirim aslında asıl olan sen gibi..lakin bir cevabı duymak için soru sormakta değil bu her varlık kadar inanmak kaygısı göğsümün seninle dolu nefeslerinde ki avuçlarımda yokluğunun büyük yoğunluğu var ve yanlış bir zamanda doğup, yanlış bir ciğere dolmuş olmak yada çıkmaz sokakta kaybolmanın acısı...gözlerimi kapatmama izin verme ki gerçeğim ol hayalimden önce..bir nedeni bir bedelle ödemek ise sonuç; bir ihtimalden diğerine geçer gibi uyumak istiyorum yüreğinin sonsuzluğunda/uyanmaksızın...
(...)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.