- 1026 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
HAVALAR
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bilirsin sevdalım bilirsin...Yazmayı pek bi severim ben hele bir de hava bulutluysa daha bir yakın oluyor kalem insana...
Gene başladım yazmaya, aldım kalemi desem inanma değeri kalmadı artık buralarda kalemin, teknoloji diye bir şey gelişti pek de illet bir şey bu sevdalım sahi sizin oralarda ne alemde? İyiymiş aslında öyle diyorlar, ben bilmem hissedilen değişmezmiş zaten ne kalemde ne makinede.Neyse mevzu bahis bu değildi aslında hava bulutlu bugün biliyor musun, yazayım dedim, ya sana ya da senin olmayışına zaten pek bir farketmiyor olmaman daha da bir yaklaştırıyor seni bana, duyar gibi oldum `anlamadım, ne dedin` deyişini anlama kara gözlüm sen hiç anlamadın ki zaten beni ya da ben anlatamadım sana kendimi...Bir sorun vardı ya nerde, nasıl bulamadım havadan olsa gerek bulutlu ya.Evet evet anladım ben bu sefer tüm sorun havadaymış az önce psiko mudur psiki midir ne işte öyle bir şeyler diyorlardı televizyonda, hava insanın ruh halini etkiliyor muymuş neymiş, inşallah sizin oralarda iyidir havalar sevdalım öyle ya bozulmasın ruhun neme lazım istemem sen iyi ol da ondan gayrisi yalan bu bedene...
Ya işte karagözlüm böyle bak pek bunaldım gene bulutlar kararmaya başladı ondan olsa gerek neyse ben yavaş yavaş gideyim müsadenle, müsaade benim ha sağol karagözlüm gelirim bir ara gene sen olmasan da bilirsin hep yüreğim seninle...
Bizim buralarda havalar pek bulutlu sizin oralar güneşli olsun yeter bana...
YORUMLAR
gelirim bir ara gene sen olmasan da bilirsin hep yüreğim seninle...
Bizim buralarda havalar pek bulutlu sizin oralar güneşli olsun yeter bana...
SEVGİLİ BURCU
İÇİNDEN GEÇENLERİ YALIN VE SAMİMİ OLARAK ÇOK GÜZEL İFADE ETMİŞSİN
ÖYLE Kİ OKUYUNCA
BİZİM DE İÇİMİZDEN GEÇENLER BU DEĞİL Mİ DİYOR İNSAN.
YÜREK BİR KERE SEVERSE
SEVGİLERİMLE