- 1368 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yalnız Adam
Onu kalbinden tanırdım! yıllardır tanışıyor olmamıza rağmen konuşmuşluğumuz yoktu, aynı ortamlar da başkalarına anlattıklarından bilirdim fikirlerini. Bir akşamüstü evine uğramıştık, bir şeyler içiyorlardı loş ışıkların ardında, gölgelere karışıyordu bakışları, tek bir noktaya baktığı olmamıştı hayatı boyunca, her şeyi görür aynı anda, her şeye bakardı...Sürüden ayrılmış bir havası vardı, bir erkek için daha kolaydı kurtlara kaptırmamak gövdeyi, bu yüzden hayrandım yalnızlığına ve yalnızlığının içinde kalabalık duran hayatına.Ben daha yalnızdım ondan! kalabalığın içinde , beni anlamayan insanların arasında derin boşluklardan kendine yer arayan gövdesiyle tıpkı kafasını kuma saklayan deve kuşu misali yapayalnızdım işte!
YORUMLAR
tebrik ederim bir solukta okudum
çok iyi incelemişsiniz ve çok güzel anlatmışsınız ''yalnız adamı''
bir bayan ve bir erkeğin hayatının farklı yanlarını...
gibiydi...
hayat biraz karşımızdakini anlamak gerektiriyor belki görüşte kişiliğiyle ama yaşadıklarıyla veya
yaşadıkları onu nasıl aşındırmış ne şekle sokmuş. gibiydi... onu yargılamak yerine yaşadığı
hayatla değerlendirmek ve öyle kabul etmek yada amannn boşver pekte önemi yok bunların
biz hayatı yaşamaya bakalım. gibiydi... :)))
hayat bazı şeylerin sorumluluğunu yüklüyor üzerimize bu bir bayan olunca daha farklı. gibiydi...
bir erkek içinde geçerli bu sorumluluklar sanırım bu kişiden kişiye değişiyor.
eğer yanılmıyorsam birbirine çok yakın duran insanlar hep uzaklaşıyor zamanla, ilklerde
birbirlerini çok iyi anlıyolar yada anladıklarını sanıyorlar.
bu günlerde pek çok insan bu konulara çözüm arıyor ama en beylik cümleleri kuran bile kendi
hayatına baktığımızda gördüklerimiz hiç iç açıcı değil
makul olmak lazım hayatta her konuda
eğer yanılmıyorsam
tebrikler
saygımla
kayıtlı tarafından 1/25/2013 2:23:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
kayıtlı tarafından 1/25/2013 2:25:36 PM zamanında düzenlenmiştir.