- 883 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Şebingüllü GÜLNARE ile Zehra Birsen YAMAK muhteşemliği..
BAKÜLÜ Şair, Şiir Yorumcusu, Rtv Şiir Proğramları Sunucusu, Şebingülü Dostu, Şebingüllü Gülnare Leman Talibova; ’ yolların çilesi hikmet okuyar ’ deyişi duyarlılığında 12 Ocak 2013 Günü Saat : 24: OO’de Bakü’den haykırdı : Sonuç: 65.159
ŞİİR DÜNYASI havasında, ŞİİRSEVEN duyarlılığında, ŞİİRİN GÜCÜ etkinliğinde İLGİ ODAĞI YAPILAN ’ yolların çilesi hikmet okuyar ’ DEYİŞİ için Kültür Sanat Öncüleri muhteşemliliğinde yükselen RAKAMLAR ile SÜPER SONUÇLARa ulaşılıyor..
blog.milliyet.com.tr/konuk-sairler--hikmet-okuyar/Blog/?BlogNo=334908
11 Ocak 2013 tarihinde Saat : 24:00 sıraları Bayrak Şairi Arif Nihat Asya şiirini TGRTFM Yürüyen Merdiven 700. Şiir Proğramında sunum yapan Zehra Birsen Yamak ile aynı anda Bakü’deki radyo proğramında yorum yaparak; haftanın kapanışını yapan Şiir Yorumcusu, Şair Gülnare Leman Talibova, 12.01.2013 günü Saat : 24 yakınlarında da 65.159 beğeni ile ilgi odağı konumunu yaşatan ’ yolların çilesi-hikmet okuyar ’ deyişini Şair Şiir YORUMCUSU muhteşmliğinde Bakü’deki radyodan seslendirdi.. Şiir Dünyası havasında yansıttı.
Yıllardır Şiir dünyası saygınlığında Şiir Yorumcusu olarak yayın yapan Şebingüllü Gülnare ile Zehra Birsen yorumladıkları yolların çillesi, Şebingülü, Amasya Sevdası, Şebinkarahsar Türküsü, Giresun Geceleri isimli şiirler etkinliğinde ’ Okuyar Şiir Etkinlikleri’ne katkılatı vesilesiyle sayısız tebrik mesajı aldılar..
1617 OKUYUCU, 1435 TAVSİYE ve 65.159 ( ALTMIŞBEŞ BİN YÜZELLİDOKUZ BEĞEN ) ile DUYGU VE İLGİ YOĞUNLUĞU ÇAĞRIŞTIRAN ’ yolların çilesi - hikmet okuyar ’ DEYİŞİ adına ŞİİR YÜKLÜ DUYGULARLA ŞEBİNGÜLÜ SUNUMARIMLA; ŞEBİNKALE MUHTEŞMLİĞİNDE ŞEBİNCEVİZİ KALİTESİNDE ŞEBİNDUTU TADINDA ŞÖHRETLER ŞEHRİ ŞEBİNKARAHİSAR SAYGINLIĞINDA; YOZGATŞAT Başkanı, Yozgatlı Halkbilimcisi Şair Gazeteci Yazar Ahmet Sargın, Kültür Sanat Öncüsü Birgül Sevil Tekinay, Aliye Uyanık ve Aleyna Yiğitoğlu, Ressam Şair Yazar Şiir Yorumcusu Zehra Serra Hacer Baş, Samsun Bafra Küsader Başkanı Eğitimci Şair Yazar Gülseren Akdaş, Amasyaşat Başkanı Amasyalı Keskin Ozan, Sağlıkçı Şair Şiir Yorumcusu Gülayşe Delen, Kültür Sanat Öncüsü Şair Şükran Günay, Kocalili Şair, Şiir Yorumcusu, Yazar, Gazeteci, Meral Can Uludağ,
Şiir Yorumcusu Sosyal Etkinlikler Uzmanı İş Kadını Hilal Gülhan, Burdurlu Eğitimci Şair Şiir Yorumcusu Şebingüllü Gülperi Zeynep Özdemir ve TSM Sanatçısı, Şiir Yorumcusu, Şair, Nurten Can ile Facebook bağlantılarında konuyla yakından irtibatlı hak hukuk adalet ve müktesep haklar savunucusu şiir müzük beste şarkı türkü yorum dostu sanatsever canlarımıza Şebingülü sunumlarımla TEŞEKKÜ ediyorum..
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
YORUMLAR
Teşekkürler Ağabey,
Selam olsun, yaylaların, çobanların şairine ....
GÖZÜNE ACI YAŞ DEĞMESİN ...
Hikmet Okuyar
Aşık OBALI olarak Mustafa BİLİR Şiirleri muhteşemliğinde yaşıyorsun, yaşatılıyorsun..
Hikmet Okuyar imzalı '' Türkiye Sevdası '' kapsama alanında, Dedem Korkut Ata Otağı civarında Şiir Dünyası ortamlarında..
'' yolların çilesi '' duyarlılığı ile gelip '' bu kadar da olmaz ki '' demesen bile bir bakk bir göz attt..
'' Şebingülü için bir şiir de sen yaz..''
SAMSUN merkezindeki ve ilçelerinizdeki kültür sanat etkinliklerinizi dikkatle izliyorum..
Seni ve kültür sanat öncüsü canlarımızı, Şebingülü sunumlarımla selamlıyorum..
Dağların ve Çobanların Şairi Bizim HİKMET