- 1212 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
" ÖYLE BİR YÜREĞE SAHİP OL Kİ BÜTÜN KARANLIKLARI IŞIKLI VE AYDINLIK KILSIN. AŞKINDA VE SEVGİNDE KOŞULLARIN OLMASIN. HAYATA VE KENDİNE HER ZAMAN GÜLÜMSE Kİ GÜLMEYİ UNUTAN VEYA UNUTTURULAN İNSANLARA UMUT OLSUN "...NİZAMİ MERT....
" ÖYLE BİR YÜREĞE SAHİP OL Kİ BÜTÜN KARANLIKLARI IŞIKLI VE AYDINLIK KILSIN. AŞKINDA VE SEVGİNDE KOŞULLARIN OLMASIN. HAYATA VE KENDİNE HER ZAMAN GÜLÜMSE Kİ GÜLMEYİ UNUTAN VEYA UNUTTURULAN İNSANLARA UMUT OLSUN. HER GÖRDÜĞÜN VE GÖRMEDİGİN TÜM YARATILMIŞLARIN BİR ECELİNİN OLDUĞUNU UNTMA. DÜNYAYI VE İÇİNDEKİLERİ KENDİLERİNİN SANAN İNSANLAR NASIL BİR YANILGI İÇİNDE OLDUKLARINI ÖLÜMÜN MERHABASIYLA ANLAYACAKLARDIR. SEN BUNLARI ÖLMEDEN HATIRLA Kİ SENİ ÖLÜMSÜZLÜĞE TAŞISIN, SONSUZ YAŞAMIN KAPILARI YÜREĞİNDEKİ SEVGİ, DİLİNDEKİ HOŞ GÖRÜ, YAŞAMINDAKİ AHDE VEFA İLE AÇILACAKTIR BUNU ASLA UNUTMA. GÜZELLİK YÜREĞİNDE VE BAKIŞLARINDA OLMALI Kİ SANA VE MUHATAPLARINA HAYAT VE MUTLULUK VERSİN. EĞERKİ GÜZELLİĞİ FİZİKTE VE GÖRSELLİKTE ARARSAN BU SENİN İÇİN EN TEHLİKELİ BİR DURUMDUR. BAKIŞLARINI GÖRSELLİKTEN KURTARMADIKÇA BU SENİN İÇİN VE İNSANLIK İÇİN EN TEHLİKELİ BİR TUZAKTIR. GÖRSEL GÜZELLİĞİN GEÇİCİ OLDUĞUNU, ASIL GÜZELLİĞİN VE KURTULUŞUN RUH VE YÜREK GÜZELLİĞİNDE OLDUĞUNUN BİLİNCİNDE OL VE ÖYLE YAŞA, BU SANA KİMLİK VE KİŞİLİK KAZANDIRACAKTIR. İNSANLARA KARŞI YANAGINI BÜKME, YÜRÜYÜŞÜNDE TUTUMLU OL ALLAHIN SANA VERDİKLERİNİ SAÇIP SAVURMA HER ZAMAN TUTUMLU OL, KONUMUN NE OLURSA OLSUN İNSANLARA ASLA YUKARDAN BAKMA Kİ KENDİ YÜCELİĞİNİ GÖRESİN, ALÇAK GÖNÜLLÜLÜK DÜNYANIN VAZGEÇİLMEZ BİR ZENGİNLİĞİDİR BU ZENGİNLİĞE SAHİPSEN ONU HER KOŞULDA MUHAFAZA ET, NEFSİNİN OLUMSUZ FISILTILARINDAN ALLAHA OLAN SEVGİNLE KURTUL, ŞEYTAN SENİ ALLAHIN ADIYLA ALDATMASIN, HİÇ BİR ZAMAN YÜREĞİNE VE BAKIŞ AÇINA KİBİR KOYMA Kİ KİBİR SENİ OYUNCAĞI YAPMASIN. UNUTMA Kİ GÜNEŞ HER SABAH SENİN İÇİN DOĞUYOR VE DİNLENMEN İÇİN AKŞAM SENİN İÇİN OLUYOR KENDİ KADRİNİN BİLİNCİNDE OL Kİ KADRİNİ BİLMEYENLERİN SANA ZARAR VERMESİN DİYORUM " BU DUYGULAR İÇİNDE YÜREĞİNİZDEN SEVGİ, DİLİNİZDEN HOŞ GÖRÜ, YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN. SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN "....NİZAMİ MERT...
YORUMLAR
" EĞER DÜNYAMIZI YAŞANACAK BİR NOKTAYA GETİRMEK İSTİYORSAK EĞER " YÜREĞİMİZDEN SEVGİYİ, DİLİMİZDEN HOŞ GÖRÜYÜ, YAŞAMIMIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMİYECEĞİZ " KİM BİLİR SEVGİNİN GÜNEŞİ BİZİM DUYARLILIĞIMIZLA TÜM GÖNÜLLERDE IŞIĞINI VE AYDINLIĞINI GÖSTERİRDE İNSANLAR " KOŞULSUZCA SEVMENİN VE ASLA YARGILAMAMANIN FARKINA VARIRLAR DİYORUM. SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN "....NİZAMİ MERT....