- 615 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
2012 DE Kİ YANARAK ŞEHİT DÜŞEN ASKERLERİ UNUTMAYALIM ...
2012 DE Kİ YANARAK ŞEHİT DÜŞEN ASKERLERİ UNUTMAYALIM ...
Merhaba gönül dostlarım. Saygılar ,sevgiler , selamlar ileterek bu acıklı haberi hatırlatma gereği duyuyorum. Çünkü aralıklarla gelen üzücü haberler yüreğimizi burktu, gözyaşlarımızı döktü. Bir değil, beş değil, on değil toplam otuz beş şehit verdik. Şehit saysının iki katı da yaralılarımız vardı. Şehitlerimiz cennete uğurlandı. İnşallah yaralılarımız da o günden bu güne şifa bulmuştur.
Patlamaya ilişkin iddiaya göre cephanelikteki mühimmatlar Susurluk mühimmat deposundan getirildi. Tren istasyonunda indirildikten sonra Kışla komutanının "10 gün sonra denetlemem var. Ne yaparsanız yapın depoları düzenleyin ve sayımı tamamlayın." emrinin ardından çalışmalar gece saatlerinde de yapılmaya başlandı , iki gündür tasnif işlemi devam ediyordu.
Buna göre tasnif ve istifleme işlemleri iki gün üst üste acemi askerlerle sabah 07.00-23.00 arasında yapıldı. Oysa askeri kurallara göre cephaneliklerde gece çalışma yapılmıyor. Ancak denetime yetiştirme amacıyla tasnife geç vakitlere kadar devam edilmiş. Hatta bir aracın farları, askerlerin ellerindeki fener ve çakmak gibi aydınlatma imkanlarıyla istifleme yapıldığı iddia edildi. Patlamanın da bu istifleme sırasında acemi askerlerin istiflemeyi yanlış yapmalarından kaynaklanmış olduğu ileri sürülüyor..
ŞEHİT BABASI İDDİALARI DOĞRULADI .Bir şehit babasının, patlamadan bir saat önce oğluyla yaptığı telefon görüşmesi de iddiaları doğrular nitelikte. Acılı baba, "Depoda C-4 patlayıcılar, G-3 mermileri ile el bombaları bulunuyormuş. Susurluk’taki 44. Mühimmat Bölük Komutanlığından gelen mühimmatları yerleştiriyorlarmış." dedi. Acı haber tüm dünyaya yayıldı.
Elim olay sonucu hayatını kaybeden şehitlerimize Allah’tan rahmet, ailelerine ve meslektaşlarına sabır, yaralılarımıza acil şifalar dileriz.
BAKAN EROĞLU: Etrafta el bombası bulan güvenlik güçlerini arasın...
Bakan Eroğlu etrafa saçılan el bombalarıyla ilgili Afyonluları uyardı. Etrafta kontrollü patlatmaların olabileceğini söyleyen Eroğlu vatandaşın panik yapmamasını istedi. Etrafa saçılan el bombaları ile ilgili de halkın dikkatli olması gerektiğini söyleyen Bakan Eroğlu, el bombası bulan vatandaşların olayı hemen güvenlik yetkililerine bildirmesini istedi.
Eroğlu, Afyonkarahisar’daki askeri mühimmat deposunda meydana gelen patlamaya ilişkin, ’’Tamamen bir tasnif, sayım yapılırken meydana gelen bir kaza, terörle alakası yok, kontrollü nokta. İgno tip dediğimiz cephaneliklere dışarıdan müdahale söz konusu değil, dışarıdan bir sabotaj söz konusu değil. Tamamen bir kaza olduğu konusunda ben de kesinlikle mutmainim’’ dedi. Patlamada 2 astsubay 2 uzman çavuş ve 21 er şehit oldu.
Isparta ilinden de bir şehir verdik. Şehitlere Allah’tan rahmet diliyorum.
Bingöl-Muş kara yolu 11 Evler köyü yakınlarında, askeri konvoyun geçişi sırasında şiddetli bir patlama meydana geldi. Teröristler, konvoyda bulunan ve askerleri taşıdığı belirtilen sivil bir otobüse önce roketatarla, ardından da uzun namlulu silahlarla saldırdılar. Askerleri taşıyan otobüslerden biri yanarken, 9 asker şehit oldu, 70 asker yaralandı. Yaralı askerler Muş, Erzurum, Solhan Devlet Hastanesi ve Bingöl Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Toplam 200 sivil askere yapılan saldırıyı kınıyoruz.
Saygıdeğer gönül dostlarım 2012 yılında o kadar çok felaketler yaşandı ki ben sadece önemli olaylardan ikisini paylaşıyorum. Yukarıda ki verdiğim bilgiler resmi makamlardan alıntı açıklamalardır. Vatansever, sanatsever biri olarak güncel acı olayları şiirlerime yansıtıyorum. Çünkü yazılmayan unutulur. Allah Türk dünyasını, her türlü felaketlerden korusun. Hoşça ve dostça kalınız.
** Y A N A N V A R **
Mühimmat patladı depolar yandı,
Çevre sakinleri kıyamet sandı,
Fırlayan metaller çevreye indi,
Parçalandı yandı şehit Mehmetçik.
Afyon faciası cehennem gördü,
El bombası eve, bahçeye girdi,
Azrail acımasız pusuyu kurdu,
Parçalandı yandı şehit Mehmetçik.
Adli tıp kurumu otopsi yaptı,
Dana testi ile tabut kapattı,
Al bayrak altında yöreyi tuttu,
Parçalandı yandı şehit Mehmetçik.
Bingöl, Muş yolunda pusu kuruldu,
Toplam otuz beş şehit verildi,
Asker silahına sıkı sarıldı,
Parçalandı yandı şehit Mehmetçik.
Ülke geleninde yandı yürekler,
Cenazeye kabir açar kürekler,
Zekinin dilinde dua, dilekler,
Parçalandı yandı şehit Mehmetçik.
17-9-2012
** B İ N G Ö L de P U S U **
Gerekli tedbiri alsa da merkez,
Terör belasından bıkıyor herkes,
Vicdanın sesini dinlemez bir kez,
Bingöl, Muş yolunda kurdular pusu.
Silahsız askerler izinden döndü,
İsabet alınca ocaklar söndü,
Nice yüreklere acılar indi,
Bingöl, Muş yolunda kurdular pusu.
Çapraz ateşiyle on şehit verdik,
Ağıtlar yaparak dizlere vurduk,
Cennete giderken selamı durduk,
Bingöl, Muş yolunda kurdular pusu.
Hainler araca binip kaçmışlar,
Geride sınırsız acı saçmışlar,
Askeri, polisi hedef seçmişler,
Bingöl, Muş yolunda kurdular pusu.
Atmış yaralımız tedavi görür,
Vatandaş duyarlı kanını verir,
Zeki vatan için canını verir,
Bingöl, Muş yolunda kurdular pusu.
18-9-2012
Ispartalı Zeki Çelik TÜRKİYE İLESAM il temsilcisi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.