- 753 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YERİM SENİN MANGALINI ÜLEN!
Yazarı çizeri aydını başta olmak üzere. Her daldan sanatçısı. Okumuşu. Ünlüsü ünsüzü. İş adamı iş kadını. Hasılı toplumun tamamına yakını insanlıktan çıkmakla kalmamış tüm dünya insanına dünyanın kaç bucak olduğunu gözlerine sokarak gösterme cesaretini kendilerinde bulmuşlardır. Cahil cüretkar olur sözünü özlerinde bularak.
Sokakta şurada burada durduğum insanlara Allah tüm dünya toplumunu Türkün şerrinden korusun! der dururum. Onların cevabı ise çok kereler Amin! oluyor inanın. Bu kez ben Madem ki hep aynı şeyi düşünüyoruz. O halde bu memleketin hali ne böyle diyorum içimden.
Anlaşılan o ki Yaradan bile bu toplumu kendi haline salıvermiş...
Ben ise bu topluma verdiğim not ve düşüncemde yanılmadığımı bir kez daha gördüm.
Uzaya giden ilk Türk aracı Göktürk-2 nin içindekiler uzaya varır varmaz mangal alışkanlıklarını elden bırakmamış et kokularını yayıvermişler atmosfere buram buram.
Kocalarını en şuh ve itaatkar kadın edasıyla karşıladığını. Ayakkabılarının içini lavanta kokularıyla sildiğini bizzat kendi ağzından duyduğum modacı Cemil İpekçi’ye onca desteğin ardından bir de milletvekili daveti gelmiş AKP den.
Yakışır...
Bu arada Fransa’da kırmızı bültenle aranan üç kadına yapılanlar kınarken. Otuz bin çocuğun katiline çeşitli mevkiler ve payeler vermenin yolları aranıyor.
Şehir içlerinde taranan yakılan araçlarda hayatlarını yitiren onca masum insanların hesabını sormak zül geliyor oysa.
Dünya bir bu kadar daha yaşasa. Bu ülkede yaşananları dile getirmeye ne gücü ne ömrü yeter.
Bu soylu toplum bir tek şeyden korktu ömrü boyu…
SOSYALİZMDEN!
SOLCUDAN!
Yani gerçek İNSANDAN…
***
İzin...
Ailem...
Sağ gözüm düzeltilecek...
Biraz sonra ameliyata gidiyorum...
*
İlk iş başvurumda müdür sormuştu:
“Sol yanın var mı?..”
“Yok” dedim acele...
“Sol yanın varsa, şimdiden söyleyeyim, bak bize gitmez” dedi...
Sonuçta sol yanım yüzünden işe alınmamıştım...
*
Oysa yüreğim soldaydı...
O sol yanımdan çok çektim ya, bir süredir sağ gözüm su koyverdiği için kurban olurum ona, sol gözümle gittim...
*
Şimdi doktorum düzeltecek...
Çantamı hazırladım...
Giderim birazdan...
Bana birkaç gün izin...
Canım Bekir COŞKUN.
ACİL ŞİFALAR. TÜM DOSTLAR ADINA.
YORUMLAR
cahilin eziyeti ehil olana ciladır ...der mevlana . bir dost ise , ya av ol yada avcı onurunla , ama sakın avı sahibine taşıyan it olma ...der. hayvan sevgisine eyvallah ama iti sevmiyorum işte :) mangalda pişecek olmak yada mangaldakini yemek anlaşılır ama artıkları bekleyen olmak koyuyor işte...selamlarımla.
TÜLİN ÖZTUNÇ
Benden de selamlar.