Şair ile Masalımın Selvihar’ı
hayrettin taylan
Şair:
Sensizliği bir uçak yapıp, güzellerin üstüne atasım var? Her kanadına senin adını yazıp , siz de beni sevin diyesim.Bir kıskandırma filmi gibi seni çekesim var.
Selvihar:
- Dünün rüyası, bugünün sevgi tanı, geleceğinin düş kertmesiyim. Beni uçurdun sevginle, ilgiyle; ama bu realitedir. Şimdi iradenin cambazlığını yapıyorsun.
-Uçak yapma bari, gam denizine bir gemi yap…Savur yalnızlığını denizlere..Seni ancak sıcak bir deniz paklar.
Şair:
Kendinden uzak tutabilirsin beni,ya da kendini.Oysa sevgini, sana olan dağlanışımı, sevda sonsuzluğumu,bitimsiz tutkularımı, bağlanışımı uzaklaştıramazsın.
Bensiz kalmanın özgürüsün. Kendinden uzak kalışları tutuştur. Umutlarını pakla, sakla güzel yarınları. Ben yarınım, ben her zamanım …
Selvihar:
-Benim ülküm var, öncelerim var. Anılar özlenir, beni andığın her cümlede, her yürekte, her nefeste.
Ateş olurum uzaklardan yakarım dünyanı.
-Sen en iyisi bensiz bir hiç ol…
Şair:
Sensizliği senle yamaladım iyileşmeye. Yamalı yüreğimin hamalıyım zaten.Ağır gelmedi sensizlik, ben sensiz bir hiç sayılsam da hoşluğunda başlayan sonsuzluğun adılıyım.
-Bütün güzelleri senin yerine tutup sevmeye çalışan bir adıl.Dilimde henüz yazılmamış yazgıların var.
-Sahte bir gülücük yerine, sahi damlalarını sevdim. Sen benim için hep ağla.
Selvihar:
-Buz kadar lekesiz, kar kadar temiz , su kadar berrak, aşk kadar özel karışık, yaşam kadar çetrefilli olsam da damlalarımla meşhurum.
-Gözyaşlarım içimdeki çocuğun yağmurudur. Seni de sensizliği de beni de yıkayan tek çaredir, kendimle tanışmanın yıkanmasıdır.
-En çok ihtiyacım olduğu zamanın saatisin.Sen akrep ol, beni ısır, sensizlikten.
Şair:
-Fedalarım var saatinin yelkovanında. Ben esintiyim, her anına, her damlana, her güzel sözüne, her yüreğine.
Uygulamaya geçirilen iyi bir planın azmiyim, seni sevmenin kavmiyim.Kalu beladan beri seni büyütüm içimde.Aşkım , bütün zamanların, bütün geleceklerin isimsiz yaşanırlığına şiir.
-Sen şiirim ol ki duygularımın gömüsü olarak kalayım derinlerinde
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.