BİR KARAKTER
Saçında iki orta var.İki hanımı olacak diyorlar.Bence daha da fazla.
Beyaza yakın sarı saçlar dimdik ayakta,kişiliğinin aynası.Asla bir tarafa yatıramıyorlar,isyan saçlardan başlıyor.İlginçtir kaşları simsiyah,kalın ve biçimli.Gözlerine çok yakından çekilerek başlayan kaşları ona uyanık bir ifade vermiş.Delici bakışları ile derinden çekilen kaşları karakterini anlamamız açısından ikinci ipucu olmuş.
Gözlerinden zeka fışkırıyor.Uyanık bir tip.Bir yerlere bomba koymuşta birazdan patlayacak ve sadece o biliyormuşçasına bakıyor.İçimden geçenleri okuyor,duygusal zekası da sezgileri de müthiş.Onun yanında dürüst olmaktan başka tercihiniz olamaz.İyisi mi hiç göz göze gelmemek,tam bir kül yutmaz.
Keçi gibi inatçı.Şöyle bir bakışlarınız karşılaşsa yorulmaz,bıkmaz sonunda siz vazgeçersiniz.Açıkcası onunla gözgöze gelmek beni korkutuyor,şifremi çözecekmiş gibi bakıyor.
Cesareti boyundan büyük,biraz genizden konuşuyor,çok sevimli bir yüzü var,burnu dik ve küçük.Ağzının iki yanında her an gülecekmiş gibi sevimli bir kıvrım var.Dudakları ince.
O kadar sevimli ki bütün yaramazlıklarını affedebiliyorsunuz.Her an bir planı var,dinlenme bilmiyor,ruhu bir türlü süküna ermiyor.Yaptığı yaramazlıklar basit şeyler değil,başkası yapsa katlanılmaz.Evden kaçmalarının haddi hesabı yok.Bu kaçmalar bazen çocuk hakları adına bazende kendi beyninde yazdığı senaryolar adınadır.
Arkadaşlarının bir çoğuna ‘’Ben duydum annemler konuşuyordu sen onların çocuğu değilmişsin’’ diyerek ikna edip o çocuğun anne babasını bulmaya gittikleri olağan bir olaydır.
Arabalarda saklanıp başka şehirlere gitmesi gerçekten çocuk olduğunu ispatlıyor.Tehlikelerden habersiz yaramaz,yaramaz olduğu kadarda sevimli bir çocuk.
Bazen şakaları haddini aşıyor.İçine çiş yaptığı gazoz şişesini buzdolabına koyarak annesine iç diyerek tutturması gibi.
Her gün sandalyeleri ard arda dizip minibüs oluşturması ve hayali arkadaşları Mustafa ve Osman ile konuşmaları ilginçtir.Bir kaç kez kardeşini ispirtoyla yıkayıp ‘’oh ohh,sür sür bak ne güzel oldun’’ diye kandırıp kibrit çaktığını düşünürsek pekte normal değil gibi geliyor insana ama çocuk işte.Meraklı ve araştırmacı bir çocuk.
YORUMLAR
Bazı çocukları bağlasan da durdurmak mümkün değil ,içlerinde bitmeyen enerji mi var başka birşey mi anlamak mümkün değil,bazısı da hem yaramaz hem sevimli insan kızamaz..
Tebrik ederim saygılarımla.
Yürükçü
Böyle bir çocuk gerçekten de var mı? Aman Allah'ım kabus gibi bir şey...Hele de o isğpirto olayı diyecem de birden aklıma kardeşimi sünnet etmeye kalkmam geldi...Hem de annemin terzi makasıyla. Ya da eve alınan yeni koltuk takımlarının ayaklarını -Daha dekoratif bir şekle sokmak için - keserle yonttuğum.
Yok yok çocuk o kadar da yaramaz sayılmazmış..
Selam ve sevgilerimle.