- 570 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" BULUTLARIN ARASINDAN BİR GÜLÜMSEME BELİRMİŞTİ GÖKYÜZÜNDE. GÖNÜLLER HAKKIN HALVETİNİ YAPIYORDU "....NİZAMİ MERT....
" BULUTLARIN ARASINDAN BİR GÜLÜMSEME BELİRMİŞTİ GÖKYÜZÜNDE. GÖNÜLLER HAKKIN HALVETİNİ YAPIYORDU. HEYECANLANMIŞ YÜREĞİNİN ATIŞLARI SANKİ YANINDA OTURANLAR TARAFINDAN DUYULACK KADAR HIZLI VE SESLİ ATIYORDU. BAKIŞLARINDAKİ İHTİŞAM BOZULMASIN DİYE GÖZLERİNİ BU GÜZEL GÖNÜLLERİN HALVETİNE KİLİTLEMİŞ ONLARI TARİF EDİLMEZ BİR HAYRANLIKLA İZLİYORDU. O, HALVETİN İÇİNDE KİMLER YOKTU Kİ? ALEMLERİN RABBİ OLAN ALLAH İSTERSE HER ŞEY OLABİLİRDİ RABBİNE KARŞI İMANI VE TESLİMİYETİ TAMDI. EĞERKİ DÜNYA BUGÜN TÜM İHTİŞAMI VE NİMETLERİYLE AYAKTA DURUYORSA BU HALVETİ HAKIN GÖNÜLLERİNDEN DOLAYIDIR DEDİ. BU BİR ÇİZGİYDİ DURULMASI ZOR OLAN, HAKKIN KİTABININ GÖNÜLLÜ VE SAMİMİ ERLERİ SEVGİNİN KOŞULSUZCA VE ASLA YARGILANMADAN YAŞANMASININ YARIŞINI YAPIYORLARDI, YARGIÇ ADALETİN SAHİBİ OLAN ALEMLERİN RABBİ ALLAH’TI. ONA İNANMIŞLAR VE KENDİLERİNİN SEVGİDEN YARATILDIĞININ BİLİNCİNDE OLARAK KUCAKLAŞIP KARDEŞLER HALİNE GELMİŞLERDİ. ALLAH’TA KURANI MUBİNDE DEMİYORMUYDU " MUHAKKAK MÜMİNLER KARDEŞTİR DİYE " GERİSİ BOŞ VE ANLAMSIZDI. KEREM DÜNYANIN BÜTÜN ZENGİNLİĞİNİ BIRAKARAK BOŞUNA ASLININ PEŞİNDEN KOŞMAMIŞTI ASLINDA, ONUN PEŞİNDEN KOŞTUĞU SEVGİNİN KAYNAĞININ BİR YANSIMASIYDI, ONU BULDUĞUNDA ONUN İÇİNDE YANIP KÜLE DÖNECEKTİ VE SONUNDA DA ÖYLE OLDU. BAKIŞLARINDA İHTİŞAMIN IŞIĞI OLMAYANLAR GÖRMEK İSTEDİKLERİNİ GÖRDÜLER "GÖRDÜKLERİ ÇÖZÜLMEYEN DÜĞMELER VE ENERJİSİNİ DÜĞMELERE ODAKLAYARAK YANAN BİR GARİP AŞIK " FERHATIN HEDEFİ ŞİRİNE SAHİP OLMAK OLSAYDI EĞER KOCA BİR DAĞI DELMESİNE GEREK YOKTU İSTEDİĞİNE İSTEDİĞİ HER AN KAVUŞABİLİRDİ AMA HEDEF BU DEĞİLDİ DÜNYA İNSANLIK AİLESİNE AŞKIN GÜCÜNÜ GÖSTERECEKTİ VE BAŞARDI BUNUN AKSİNİ KİM SÖYLEYEBİLİR Kİ? İŞTE BUNLAR HALVETİ HAKKIN SAHİPLERİYDİ." BU GÖNÜL SAHİPLERİNİN BİLİNENLERİNİ SIRALAYACAK OLURSAK EĞER" LEYLALAR MECNUNLAR YUNUSLAR HACI BEKTAŞİ VELİLER PİR SULTAN ABTALLAR MEVLANA VE ŞEMSLER " DAHA BİR ÇOKLARI, YA BİR DE BİZİM BİLMEDİKLERİMİZ VAR YA BİR DE ONLAR. GÖZ YAŞLARI YANAKLARININ ÜZERİNDEN SÜZÜLÜRKEN HAMDİN VE ŞÜKRÜN EN DUYGULUSUNU YAPIYORDU RABBİNE. " DERTLİ YUNUSUN ŞU MUHTEŞEM SÖZLERİNİN İÇİNDE ERİYİP TÜKETTİ DÜNYAYA AİT OLAN BENLİĞİNİ " GÖZLER VARDIR HAKKI GÖREN " GÜNDÜZ GÖRESİ GÖZ DEĞİL " YETMİŞ İKİ MİLLET VARDIR " ELİN YÜZÜN YUMAZ DEĞİL " NE GÜZEL GÖRMÜŞ VE NE GÜZEL YAKALAMIŞ KARDEŞİM YUNUS DEDİ USULCA. BOĞAZI KİLİTLENMİŞTİ KOPMAK İSTEMEDİĞİ GÖK YÜZÜ HALVETİNDEN AYRILMAK ZORUNDAYDI ÇÜNKÜ HER ŞEYİN BİR ECELİ VARDI. TÜM İÇTENLİĞİMLE DİYORUM Kİ; YÜREĞİNİZDEN SEVGİ, DİLİNİZDEN HOŞ GÖRÜ, YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN. SEVGİNİN GÜCÜ SİZLERLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN " SELAM SEVGİ DOSTLUKLA "....NİZAMİ MERT.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.