- 717 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RENKLİ UYKULAR
Derinine inildikçe farkedilir olan bir rengin sabahına uyandım.Sadece tek renk vardı gökyüzünde.Binlerce rengi ve insan çeşidi olan dünyada ,tek renk...
Dünyanın doğumu,gelişimi kadar zor olmadı kuşkusuz.Sancısız bir oluşumdan sonra ,dünyanın en sancılı günleri insanıyla başladı.Aynı bedende bir türlü birbirinin varlığını kabul etmeyen uzuvları vardı dünyanın.Uçsuz bucaksız topraklar sayısı belli insan türüne yetmiyordu.Çeşitliliğin tehlikeli olduğu tek alan insan türü olmuştu.Bir ırkın başka bir ırkı kırıp geçirdiği bir çok zamandan geçtik.Bir ırk için zaman orada durmuş, diğeri içinse durdurulan zaman başarı olmuştu.’ırkkırım ’ olayı hiçbir zaman mazide kalmadı .Her zaman güncelliğini korudu.Bu aralar en popüler ırkkırım İsrail ve Filistin arasında yaşanmakta.Dünya nın tüm vücuduna göre kulak değeri taşıyan bir kara parçası ,insanlığın sesine karşı duyarsızlaşmış;İsrailin zalimliğiyle son ses dinlemekte katliamları.Her sokağın darmadağın olduğu,hiç bir sabaha herhangi bir renkle uyanamayan genç insanlar yetişiyor Filistin de...Ogenç insanlar hep genç kalıyor ,gözlerinin gördüğü son renk ise simsiyah bir hiçlik.Ufak bedenlerin çekmeyi anlamadığı ızdırapları söylemiyorum bile...Neden yahu? diyesi geliyor insan olanın...
Şimdilerde ufak bir öpücük konduruldu,uyumaya hasret filistinli gözlere .onlar uyumaya kavuşmanın ve renk cümbüşüne uyanabilmenin umuduyla gülümserken,diğerleri(ONLAR) yine uyutabilmişti koca bir dünyayı...ulaş hakan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.