- 1058 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SERAP GÜZELİ
KARDELEN
Bugün sınavın var. Bütün kalbimle sınavda başarılı olmanı diledim. İyi bir puan alırsın. Bahçe de oturuyorum. Seni bana sevdiren müzik çalıyor.Seni düşünüyorum. Şu an çıkıp gelse diye, Seni karşımda görüversem inan ki sevinçten bayılırım. Ama sen gelmiyorsun.
Bugün beşgün oldu çarşıya gitmiyorum,Mahalledeyim,Bahçe’de oyalanmak için çalışıyorum.Senden uzak kalarak unutmak istiyorum. Ama unutamıyorum. Her saniye benimlesin. Sanki kanımda dolaşıyorsun.Bu kalp ne kadar dayanabilecek bilmiyorum. Sonuna kadar kadar seni sevmek istiyorum. Seveceğim....! Sen ne dersen de
Sevmek o kadar güzel bir duygu ki, dünyayı versen alamazsın, Senin sevgin kalbimde, beynimin dahi haberi yok. Öyle bir an geliyor ki kimsenin olmadığı yerlere gideyim, senin sevgini dünyaya haykırayım. O zaman içimdeki bu ateş belki biraz hafifliyecek, öyle bir ateşsin ki, ateşinle beni yakıyorsun.
Hoşça kal ATEŞTE AÇAN ÇİÇEĞİM. 19 HAZİRAN 2006
Sana derdimi anlatmayalı iki gün geçti. Bu iki gün bana sanki ikiyüzyıl gibi geliyor. Sensizliğe dayanamıyorum. Yanımda olsan, gözlerine bakıp kalbimin ateşini söndürsem başka bir şey istemiyorum. Ama sen vefasız sevgili, bu kadar nasıl acımasız oluyorsun ? Beni yakıyorsun, Ben yanarken sen karşımda durup seyrediyorsun. Böyle vefasız yar olur mu ?
İlk konuştuğumuz anı hatırlıyormusun ? Anket doldurmuştun, anketin sonucunu nasıl öğrenebilirim diye gelip sormuştun. O günden bu yana kalbimden hiç çıkmıyorsun. Seninle olan herşey bana öyle güzel görünüyor ki, Seninle gezen kız arkadaşlarını dahi kıskanıyordum. Hele ayağıyın bastığı yerleri...!
Ne çare ki elimden birşey gelmiyordu. Tek tesellim senin benim yanıma gelip oturmandı. Beni öyle mutlu ediyordun ki , Dünyayı bağışlasan o kadar mutlu edemezdin.
Binlerce yıl öyle oturup konuşsak isterim. Ama herşeyin bir sonu var. Hayatın sonunun Ö L Ü M Oluşu gibi Hoşça kal VEFASIZLAR VEFASIZI 21 HAZİRAN 2006
Seni bunca yıl tanımadan yaşadığıma üzülüyorum. Keşke seni daha önce tanıyabilseydim. O güzelliğini görebilme bahtiyarlığına erişebilseydim. Seninle dertleşebilmek için bu satırlarımı karalıyorum. Sanki sen karşımdasın ve beni dinliyorsun.Seni sana şikayet ediyorum. Beni hiç mi tanımadın, sevmedin mi ?
Beni sevdiğini rüyalarımda söylesen bana yeter de artar bile.! Her sabahın oluşunda ; gözlerimi açtığım an yeni gün’e şükrediyorum. Seni düşünerek, Senin sevgini bekliyerek bir ümit ışığı olarak görüyorum.
Bu ışık ; Bir gün gelecek beni aydınlatacak, Bekliyorum. Yıllarca bekliyeceğim. Beklemek benim için bir azap olsa da bu azaba seni sevdiğim için katlanıyorum. Seni sevmek büyük bir mutluluktur. Sen sevilmeye layık bir çiçeksin. Ama bana çok büyük azap çektiriyorsun. Senden gelen bu azaba razıyım
Hoşça kal AZAP ÇİÇEĞİM. 23 HAZİRAN 2006
YORUMLAR
Ateşte açan çiçeğim-vefasızlar vefasızı-Azap çiçeğim bu kısacık ama vefa örneği,sevgi,özlem dağarcıklarımızı yineleyen anımsama yazılarınızı merakla okudum...hepsi bir birinden etkileyici anlatım...yüreğinizden düş ve düşünceleriniz eksik olmasın.Kaleminiz baki olsun.