- 538 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir katilin Masasından...
Bir katilin Masasından...
ilk bankadan çıkarken görmüştüm onu..daha sonra aynı şehrin başka yerlerinde.. başka vitrinlerin önünde..
ilk gördüğümde vermiştim kararını ama emin olmam gerekiyordu.. ölecekti..
evliydi 3-5 ay önce evlenmişti.. ikinci kez evlenmişti.. kadındı.. sarı saçlıydı.. alımlı bakımlıydı.. kocasıyla çok iyi geçiniyordu.. aslında geçindiği kocası deildi.. kocasının yüksek boyutlardaki gelirleriydi..
kocasıyla ilgilenmiyordu bile.. sadece rol kesiyordu.. arkadaşıyla sevişiyordu.. kocasının arkadaşı.. tipsizin teki.. ama sanırım hatunu ilgilendiren şeyler tipten daha öte bişeyler.. şu pantolan altına saklananlardan.. ahh herneyse benim ilgi alanıma girmiyo..
iyi bi çift oluşturuyorlar.. ama iyi bi hayat yaşamak için elemanda hatunda.. hatunun kocasına son derece muhtaç..
ve kocası..
ne kadar hoş bi çift bunlar..
o da hatunun arkadaşını becermekle meşgül.. kimse için sorun yok gibi..
ben hariç..
benim için ciddi bi sorundur bu tür şeyler..
bu tür şeyler yüzünden insan olmayı kabullenmiyorum..eğer onlar insansa ben değilim..
aciz bi keneden fazlası deilim.. keneler.. rusların bize hediyesi.. kırımda türklerin esirliğinden gelir.. adınıda burdan alır.. herneyse konu bu deil.. arada kaynadı.. silmicem.. kalsın..
eleman diyorduk hatunun arkadaşını becererek zaman geçiriyo.. ve arkadaşıda onun hatununu becererek zaman geçiriyo.. çiftlerin birbirinden haberi yok..
ki olsaydı zaten grup takılırlardı.. herneyse hepsinin ölmesini istiyorum..
marketten çıkıyor kadın..
elinde torbalar arabasına doğru ilerliyor..
bende ilerliyorum..
kapısını açıp giriyor içeri..
ve bende içeri giriyorum..
şaşırıp aptal aptal suratıma bakıyo ki zaten aptalın teki..
sakin ol.. sana zarar vermeye niyetim yok.. en azından şimdilik.. sadece sana bi iş teklif etmeye geldim..
Nasıl bi iş..
Kocanla ilgili bi iş.. ilişkinizi biliyorum.. senin bildiğinden daha fazla.. nitekim sen ilişkinizle benim kadar ilgilenmiyorsun..
eeeeeee
Onu öldürebilirm.. tüm herşeyi sana kalabilir.. ve bundan dolayı kimse seni suçlamaz.. kimse kimseyi suçlamaz..
nasıl..
o beni ilgilendiren kısım.. seni ilgilendiren kısım.. bu iş işin ne kadar istediğim..
ne kadar istiyorsun..
fazla deil.. hatta senin için hiç birşey.. paradan hoşlanmam.. sadece 40 milyar kadar istiyorum..
anlaştık..
hayır anlaşmadık.. ucuz çalışırım.. ama peşin çalışırım..
sana nasıl güvenebilirim..
Asıl sorun bu deil.. sorun etmen gereken.. bu parayı vermessen ne olacağı..
ne olur..
kocana giderim.. ve onunla anlaşırım.. onu öldürmem için beni tuttuğunu fakat 2 katını verirse gelip seni öldüreceğimi söylerim.. sence bunu duyduktan sonra bana para ödemek için ölmeni bekler mi..
tamam sen kazandın.. ama parayı verdiğim halde bunu yapıp yapmayacağını nerden bilebilirim..
bilemessin.. ama emin olabilirsin.. kocan ölecek..
pekala parayı nasıl teslim edicem..
yarın burda bu arabada..
ve ayrılıyorum ordan.. evime geliyorum.. yorgunum.. uyumak istiyorum uyuyorum..
3 güne karşılık bütün gün uyumak ve ertesi gün..
aynı yer.. aynı kadın.. aynı araba.. farklı ben.. ve istediğim para.. herşey olması gerektiği gibi..
parayı eve atıp kocasının iş yerine gidiyorum..
ve büyük patronla bi görüşme.. randevu almam gerekiyomuş..
zamansız yaşayanlar.. bu tür ayrıntılara takılmazlar.. gider ve konuşurlar.. gidiyorum ve konuşuyorum..
80 milyar alıyorm.. karısıyla olan muhabbete benzer bi dialog.. ona söz verdim karısı ölecek..
ve elamanın arkadaşının yanına gidiyorum.. ona 3 gün içinde öleceğini söyleyip ayrılıyorum..
sonra hatunun arkadaşının yanındayım..
güsel kız.. patron zevklere sahip bi adam..
karısı ve metresi bunun açık bi örneği..
onada öleceğini söyleyip ayrılıyorum..
oldukça para sahibi oldum.. bundan nefret ediyorum.. gerektiğini kadarını alıyorum..
sokaktaki çoçuklara dağıtıroyum..kalanı..
istiklalde elinde şarabıyla sızan şarapcıların çeketinden içeri bırakıyorum..
taksim meydanında battaniyesine sarılmış ayakkabısını yastık yapmış insanların herhangi bi yerine bırakıyorum..
ceplerine ayakkabılarının içine.. battaniyelerinin altına..
eminönüne bırakıyorum.. balıkçılarına..
kız kulesine karşı hayallere dalan aşıklara bırakıyorum..
uzun çeketinde madalyalarıyla dolaşan amcama veriyorum.. köyünden gelip koybolmuş dayıma..
Taksimin ortasında beyhude geçti yıllar die haykıran amcama uzatıyorum..
bitirene kadar dağıtıyorum.. ve işte huzurluyum.. rapunzeli düşünüyorum..
takip ediyorum kadını.. bu gün elemanla buluşma günü.. karşılıklı ihtiyaç giderme seansında bulunacaklar.. ve bende orda olucam..
açıyorum kapıyı.. bu kapıları açmak ne kadar kolay.. ve içerdeyim.. eleman ve kadın şaşırıyorlar hafiften..
eleman konuşuyor..
işte hayatım bu adamdı..
gülümsüyorum..
Kadın burda ne aradığımı soruyo..
Azrail’i aradığımı söylüyorum.. buralara uğrayacağını söylediler..
Ne demek bu diye atlıyor lafa eleman..
sakin ol.. biraz konuşucaz.. sonra gidicem..
3 gün sonra demiştin..
ewet 3 gün sonra.. bi sigara çıkarıyorum.. yakıyorum.. elemana uzatıyorum..
Almaktan çekiniyo.. ama itaraz etmek gibi lüksü olmadığının farkında..
karşılıklı bi sigara içiyoruz..
hatun ne istediğimi soruyo..
Sadece sizi ziyarete gelmiştim.. çalıştığım insanlarla sohbet etmekten hoşlanırım.. hepsi bu.. ama hoş karşılanmadım.. gidiyorum.. ama bi dahakine.. beni bu şekilde karşılamayın..
ewden çıktığımda çok rahatladıklarının farkındayım..
bunu yapmayı seviyorum.. hemde çok..
beni polise bildirdiklerini biliyorum.. ve polisin hiç birini tınlamadığınıda biliyorum.. ölene kadar umursamazlar.. ölen ciddi bi tip deilse öldükten sonrada umursamazlar.. sadece rol keserler.. bu yüzden bu kadar rahat hareket ediyoruz..
herneyse metresin evine gidiyorum.. evde yok.. bi süre gelmeyecek.. biliyorum..ölmekten korkuyo..
arkadaşında kalacak bi süreliğine..
evine giriyorum.. şu kapılar.. evinde bi ampülü söküyorum.. bi iğne sığacak kadar bi delik.. açıyorum..
ve içini sodyum nitratla dolduruyorum.. ışığı açtığında.. izlemeye değer bi manzara çıkıcak ortaya..
işin kötüsü o kadar mükemmel bir manzaraki.. izledikten sonra.. başka hiç birşeyi izlemek gibi bi şansınız kalmaz.. japonla kapatıyorum açtığım deliği kuruyana kadar bekliyorum.. lambayı duya yerleştirip ordan çıkıyorum..
Ve patronun evindeyim.. beni son derece hoş karşılıyo..
bana karısının nerde olduğunu soruyo.. arkadaşıyla seviştiğini söylüyorum..
neden öldürmedin..
sırası deildi..
eleman dart oynuyor.. çok severim bu oyunu.. bi hedefe atılan ucu sivri şeyler..
bazen çok tehlikelidir.. özelliklede kullanmayı bilenler için..
onun için daha farklı planlarım vardı aslında.. ama bu şekilde de olabilir..
boynundaki güsel bi damarı hedef kabul ederek oynayabilirm..
ewet böyle yapıcam.. ve yapıyorum da.. ölüyor..
onun için erken bi ölüm oldu.. benim içinde..
planların dışına çıkmaktan hoşlanmam.. ama zevklerim için bunu feda edebilirim..
hayır hayır.. yapmıyorum.. vazgeçtim.. plana sadık kalıcam..
onu bayıltıp küvete kadar eşlik ediyorum..
jiletle uzunlamasına paralel çizgiler halinde kesiyorum..
intihar süsü ve ben evi terk ediyorum..onun sonu ise hipovolemik şok..
Eger 3 saat veya daha az bir sürede kan hacminizin %50 sinden fazlasini kaybetmisseniz..
yada kan kaybiniz dakikada 150 ml den daha fazlaysa.. hipovolemik soka girersiniz..
bu olay 3 evreden oluşur..
1.evrede kan basinciniz düser renginiz atar..
solgun bi görünüm alırsınız.. bedeniniz soguk ve nemli bir hale gelir..
2.evrede nabziniz dakikada 100 ün üzerine cikar..
kan basinciniz 100 mm Hg ’nin altina iner ve susuzluktan öleceğiniz hissine kapılırsınız..
3.evrede kan basinciniz 60 mm Hg ’nin altina düser..
nabziniz neredeyse duyulmayacak kadar azalir hatta duyulmaz..
solunumunuz hizlanir.. ve şuurunuzu kaybedersiniz.. tıpkı patrona olacağı gibi..
yarın karısı zengin olacak.. sahte göz yaşları eşliğinde..
sevgilisiyle güsel bi kaç gün geçirecek..
ve sonra sevgilisi sigaradan kaptığı ufak bi kimyasal bileşen yüzünden kalp krizi geçirerek ölecek..
ve kısa süre sonra yada önce.. arkadaşınında evinde ufak bi patlama ile öldüğünü öğrenecek..
ve bütün bunlardan sonra.. gidip ona hediyesini vericem.. kanına enjekte edilecek bi miktar sıvı sabun.. onun için çabuk bi ölüm olucak.. aslında emin deilim.. boş hava verip kalptende gönderebilirim.. bilmiyorum buna o gün karar vericem..
beni kimseye şikayet etmeyecek kadar korkuyo.. kendiside işin içinde ve onun için değişecek birşey de yok.. bir kaç fazladan ölüm..hiç önemi yok..
önemli olan artık kendi saltanatlığını sürdürebiliyo olması.. o yüzden hiç acelem yok..
şimdi daha önemli şeyler düşünmem gerekiyo.. ve ben rapunzeli düşünüyorum..
Sacri..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.