abdullah bey
Abdullah bey…
Bu size gıyabınız da ilk ve son mektubudur,okuyup okumayacağınızı dahi bilmeden sadece size hitaben ve sanki okuyacağınızı düşünerek yazmanın hazzı sadece hepsi bu…
Sözde falan değil alenen kurucusu ve lideri olduğunuz örgütün ki biz bu örgüte PE-KA-KA ya da son yıllarda nazik söylenişi ile PE-KE-KE diyoruz,iç mi dış mı olduğunu da az çok kavradığımız şekli ile duyduk ki devletimiz ile görüşme sağlamak hatta halkla görüşme uzlaşma çabası içindeymişsiniz
Uzlaşma talebinizi Miami de tatil yaparken şezlong üzerinde güneşin altında alan Mehmet ali birand kadar sevinmediğimizi dile getirerek sizden birkaç şey isteyeceğim lakin avukatım yok yoksa sizin gibi bir lidere bu şekilde bir mektuptansa avukatlarım aracılığı ile sunmak isterdim.
Üzgünüm,artık kusura bakmazsınız,yıllardır haklı yada haksız yerli yada yersiz nedenli yada nedensiz ülkenin huzur ve düzenini bozacak nitelikte can alarak can verdirerek bir mücadele içindesiniz bunu sorgulamak bir Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olarak benim hakkım ama sadece bu kadar ne neden niye nerde nasıl soruları bırakın cevaplarını bulmayı kendi içinde sorulara ayrıldı,yıllardır belki en yakınımız da ki bir insanın belki de hayatımız da hiç görmediğimiz tanımadığımız bir insanın acısı ile sarsıldık üzüldük.gel gelelim bu da sadece bu kadar….
Siz ki bu topraklar da doğmuş olun veya olmayın türk olun yada olmayın benim için mesele değil asıl mesele ki bunu merak ediyorum soru olarak sorayım siz de cevaplayın şayet derseniz ki susma hakkımı kullandım kullanacağım haşa benim size bir sorguda bulunmam haddim değil.sadece rica
-basit ve tamamen hak arama çabası ile başlattığınız silahsız mücadele nasıl silahlı bir savaşa dönüştü?
-hani kan davasında vardır ya ilk kanı akıtan diye bir terim sürer gider bi sizden bi bizden diye o misal
İlk kanı kim akıttı?
-sahip olmayı düşlediğiniz ve şu an konuşlandığınız bölge hangi ülkeye aittir?
-güneydoğu Anadolu bölgesinde 100 yıldır süregelen kaçak mal transferinin terörün bitmesinden sonra da devam etmeyeceği ve öyle yada böyle dolaylı yoldan terörle bağlantısı olmadığını söyleyebilirmisiniz?
-terör dediğimiz şey ya da sözde diye nitelendirdiğimiz PEKEKE yada PEKAKA nın dış ülkelerle bağlantısı var mıdır yok mudur?
-siz örgütün kaçıncı adamısınız ?ve asıl örgüt lideri hangi ülke vatandaşıdır?
Ve son soru aslında yüzlerce soru var sıralanabilecek ama olsun….;
SİZ dalga mı geçiyorsunuz?
Kiminle neyi ne üzerinden pazarlıkla bir uzlaşmaya götüreceksiniz?
Diyelim ki görüştünüz konuştunuz ne talep edeceksiniz?tamam karşılıklı olarak yüzlerce binlerce şehit verdik gelin bitirelim artık diye başlayıp ateşkes karşılığında talebiniz ne olacak Hakkari Şırnak ve kırsalının Kürdistan olarak açıklanmasını mı?
Kusura bakmayın Abdullah bey hayvan terli …çıkın adam gibi deyin ki kardeşim olaylar benim bile tahmin edemeyeceğim bir safhaya geldi bırakın benimle görüşmeyi yada lütfedip hani olur ya ev hapsine çevirmeyi hatta salıvermeyi düşünseniz de bu artık benden çıktı …!şayet çıkmamış olsaydı beni kodese tıktığınız anda biterdi deyin….artık top çevirmenin anlamı yok..!zaten bakmayın siz benim yada bizim (salağa yatan türk vatandaşlarının)size bey sayın falan dediğimize hani korkumuz da çekindiğimizden değil de laf olsun torba dolsun diye yoksa biz bırakın bir bölgeyi bir karış toprağını bile vermeyiz!
Hadi verdik diyelim.! Yüzlerce şehit anasının babasının acısını tazelemeyiz şehitlerimizin kemiklerini sızlatmayız…!
Onun için kandırmayın daha fazla ve açık açık deyin ki sittin sene çözemezsiniz arkadaş ben hikayeyim bana umut bağlamayın….hani hedef 2023 ya o bakımdan bak ben sana söyleyeyim…
Sen hapiste vefat edersin yada çıkarsın orasını bilemem ama daha e az bir 50 yıl daha nice şehitler verecek nice gözyaşları dökeceğiz biz
Olsun yeter ki başında dediğimiz gibi VATAN SAĞ OLSUN
A.B 2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.