BEN BEN BEN
Bende bir hastalık var,çoktandır bu hastalığım devam ediyor.Kimselere söyleyemiyorum.Çok hastayım çok
Hastalığımın adı ben hastalığı.Evet evet yanlış duymadınız , ben hastalığı.Merak mı ettiniz. Biraz anlatmaya çalışayım dilim döndüğünce.
Hani bir topluma girsem fark edilmeliyim ,özel bir ilgi görmeliyim.Benimle ayrıca ilgilenilmeli ,herkese davrandıkları gibi değil , ayrı bir alaka olmalı.Hani ne bileyim ayrı bir şakalaşma,ayrı bir birbirini anlamışlık.Ya çok zeki olduğumu fark etmeliler,ya anlatılanı en iyi ben anlamış olmalıyım.Sonrada konuştuklarımdan ,sorularımdan,cevaplarımdan farkımı anlayıp göz göze gelince ‘’hımm bu çok farklı , çok akıllı, zeki, uyanık veya ne bileyim işte desinler de yeter ki ;fark edileyim.
Çok hastayım çok.Hani birine bir hediye alınca itibarımdır o.Fakire çok alıp zengine boş gidemem.Hem fakirin beni anlatacağı ortamlarda işime yarayacak birisi olabilir mi?
Sabah akşam koştururum Allah yolunda.Hani karşılığını Allah tan beklerim desem vallahi yalan.Şimdi biz bizeyiz kimse duymasın.
Geçen bir kardeş dedi ki’’Allah versin emeklerinin karşılığını,madalya bekleyen kim ki ahrette Allah taksın madalyalarınızı’’bak bak gel de kızma.Ben koşturup durayım kolayına gelmiş fırsatçı ne olacak.Kendisi olsa bayılır övülmeye ama ben ilada ahrette beklemeliymişim yaptıklarımın karşılığını,uyanık ya!...
Benim gözlerim güzel bi kere .Hepsi kıskanıyor işte açıkça belli.Neden mi?Sürekli benim yanımda dış güzellik nedir ki diyorlar.Tabi canım sende yoksa önemi yok .Hani’’ güzellik de imtihan ‘’ safsataları yapıyorlar.Koca burunlu ne olacak!...Bide bir şiir yazmış uyuz’’çıkarıp atacağız ilk imtihanımızı,bedenimizi’’yesinler ya ben yutar mıyım.
Zenginsen yandın,makbul değilmiş.Bütün paramı onlara vermeliymişim.Ebubekir gibi ,ben ebubekir miyim Sank,i kendinin olsa verir.Aldığım suç yediğim suç giydiğim suç.İnanır mısınız tatil yaptım o da suç.Gitmiş birde köşe yazısı yazmış gazeteye Kapristen Filistin görünüyor mu diye.Hee!... görünüyo,kendin gez gez ama laf çakmaya gelince acıma.
Koşturup ta itibarı hak ettim, gururlanmak suç.Hava atmak suç.Ben fark edilmezsem ölürüm kardeş.Rüyalarım da bile cennetin en güzel yerini görürüm,hani o en üst cennet adı neydi sahi.
Orda bile bana gel bu tahtı sen hakkettin derler,oturturlar yer açarlar.Giderim yollar açılır,yürürüm güller dökülür yoluma.Oy oy çok hastayım çok!...
Gece yatınca,yaşadıklarımı düşünüp mutlu olurum.Sonrada yarının planını yaparım,kime ne desem etkili olurum diye.Bu hastalık beni yedi bitirdi.
Hastayım çok hastayım.Dünyada Türkiye,Türkiye de Rize,Rize de bizim ev bizim evde ben
BEN hastalığı bürüdü ruhumu.Bütün gün sen aybala şarkısını söylüyorum ama öyle değil.Ben,ben ,ben,ben ,ben,ben ben, ben ben ben ,ben, ben ay balam,ben ben ben!...
YORUMLAR
hiç gùzel yazamamışsınız,en güzel yazılar bana ait,BEN sizden daha iyi hiciv yaparım !
deeermişim,hastalığınız bulaşıcı sanırım :-)
tebrikler ve geçmiş olsun.
:-)