Kalbime Düştüğüm Not
Kalbime Düştüğüm Not
---------Bu gün kendimi kendime verdim hiç kimse bencillik etmesin .Sevdiğim oğlum kızım torunum velhasıl beni tanıyan herkes unutsun bu gece beni.iç dünyamda kendimle hesap zamanım. Bazı şeyleri kendime itiraf edip kendimle hesaplaşacağım hesabımı gören de iç dünyamda yaşayan tek inandığım ve taptığım tanrı olacak.
--------Ondan benim günahlarımı affetmemesini isteyeceğim sevaplarım ikimiz arasında ise gizli kalmak şartıyla konuşulacak.
--------Varlık yokluk çekilen çile edilen isyan düşündüklerim ve onun benim hakkımda düşündükleri hepsi silinecek . Hayata yeni gelmiş bir kişi olarak onunla aramıza hiçbir şeyin giremeyeceği ne gece ne gündüz şekilde bizi hiç ilgilendirmeyecek ı güneşin doğup aydınlık vermemesi ne de batıp karanlık etmesini istemiyorum . Sadece ve sadece onun ışığında onunla var olmak istiyorum.
-----Uğradığım haksızlıklardan dolayı gözlerimden dökülecek yaşları sadece o silecek.Yaptığım hatalardan dolayı kızaran yüzümü sadece ve sadece o görecek.Belki de savaşacağım ,savaşın tek galibi o olduğunu bile bile. Hakkı hukuku ve nefsin kör bir şeytan olduğunu tam anlamıyla öğrenebilmek için. Ve onunla hep baş başa kalmam ona yenilmem gerektiğini ,her zaman düşünmem ,attığım her adımı sağlam atabilmem, gördüğüm her canlıyı sevebilmem gözle görülmeyecek kadar canlı hücreleri çözebilmek için ona her zaman muhtaç bir kul olduğumu onu belli saatlerde anıp diğer zamanlarda unutmamam gerektiğini .kendime hatırlatmak her saniyemi her anımı onunla yaşamak onunla nefes almak kadar güzel bir duygunun evrendeki yaşanan tüm duyguların üstünde olduğunu düşünmek kadar güzel bir duygunun olmadığını, kendime amaç edinip amaçsız insanlara da onun bana verdiği görevleri sevgiyle yaklaşıp anlatmak sadece bu gün düşünüp yarın unutmamam gerektiğini ve onun huzurundan bir an olsun ayrılmayacağıma kendi kendime söz verdiğim tarih olarak kendi sayfama not düştüm bu günü doğum günüm olarak kaydediyorum yeni kimliğime.
22/12/2012
Muhtar Gazi TOPAL
MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.