Aziz Nesin haklı.
Aziz Nesin iki kat haklı!
Merhum Aziz nesin ben tam haklı derken, tam iki kat haklı çıkacak bu gidişle.
Nedenini sorarsanız, TV haberlerini izleyin yeter.
Terörün en yoğun olduğu senelerde bile, bugüne ne bu kadar hırsızlık, soygun, sahtecilik ne bu kadar trafik kazası, ne de bu kadar vurdumduymazlık vardı memlekette.
Halbu ki; devlet baba sürekli bir okula karşın iki cami yaptırıp, güya halkı İslama daha sıkı ayak uydurur biçime sokma çabasında. Diğer yandan da görülmemiş rezillik.
Allah Allah, ne iştir böyle, bu hesapta bir yanlışlık olsa gerek.
Bugünkü haberlerde dinledim:
Bir yığın belediye çalışanı gündüz döşedikleri 1,5 milyon Lira değerindeki kıymetli yeraltı kablolarını gece ’efendice’ hem de belediye telsiz araçlarını kullanarak, yollara güvenlik levhaları koyup, yine İstanbul Belediyesi güvenlik çalışma yeleklerini de giyip bir güzel çalmışlar. Hem de güvenlik kameralarının tam karşısında!
Ehh, İstanbul Büyükşehir Belediyesi kendi adamlarını işe alırken, mutlaka birşeyler düşünmüş olsa gerek bu konuda.
Benim korktuğum daha başka:
Yakında koynumuzdaki karımızı kocamızı da çalmaya kalkarlarsa şaşırmayın. Kamera da fayda etmez, kameraman da!
İyi rüyalar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.