- 1044 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BABAYA MEKTUP (2)
Çocukluğun nasıldı baba...?
Evde kavgalarınız oluyor muydu...?
Dedem nineme yüksek sesle konuşur muydu...?
Kardeşlerinle nasıl anlaşırdın baba...?
küfür eder/miydin o/zaman da...?
Dedem sana kızdığında üstüne/ üstüne geldiğinde ninem bir kalkan misali dedeme engel olmak için seni korur muydu...?
Buna evet dediğini duyar gibiyim o/zaman bırak/ta annemde benim kalkanım olsun be baba...
Bunları neden cevaplamıyorsun yine mi kaçıyorsun bak ben büyüdüm karşındayım ve bunların cevaplarını almak istiyorum bir/kez susma bana, bir/kez konuş benimle, yüzüme bak,gözlerime bak !! cevapla şu lanet soruları hadi ama bekliyorum… Babam değil misin.. sen/mi soracaksın tüm soruları benimde sorularım var, ben nasıl cesurca cevapladıysam sende cevaplamak zorundasın....
Yoksa ağır mı geldi bu sualler sana bunların cevaplanması bu kadar zor mu baba...?
Ben kendimi anlatayım sana.... bir/kez olsa/da dinler/misin beni...?
Bunu sormuyorum sana bir/kez olsa/da dinlemek zorundasın beni...
Çocukluğun benimkisi kadar zor geçti mi...?
her gün evinin yolunu tuttuğunda ayakların geri/ geri gittiği oldu mu...?
evde her an kavga çıkacak,şimdi çığlıklar kopacak,değip/te yüreğin titredi mi senin...?
Hiç ağladın mı...?
Yürekten,içten...?
Ben ağladım baba ama sen görmedin,her damlayı yüreğime akıttım...
Sen değil yüreğime,gözlerimin içine baksaydın anlardın, içimdekini görürdün yüreğimin ne Sellerle, ne senli günlerle boğuştuğunu anlardın artık duruldum yoruldum belki… büyüdüm Annem için kendim için çaba sarf/etmem gerektiğini gördüm....
Bir/şey daha baba
Hayat ve sen ruhumu küskünleştirdiniz....
Her/keze uzak kalmamı istediniz....
İnsan kendisinden uzak kaldı/mı zaten her/kez//den her şey/den uzaklaşıyormuş be baba....
Ama sen yine sustun bana… hani cesaretliydin hani kaçmazdın sen.. hepsi palavramıydı Hikayemi anlatmıştın sen bana
Bilirim ki gün gelecek hepsinin cevabını bulacaksın..
Bilirim ki…………………………..
Ya/da boş/ver hiç bir şey bilmemem daha iyi belki/de…