Hayaller ve gercekler
Karanlık bir gecedeydi. Hava soğuk ve nemliydi. Hande evinde tek başına yatağına uzanmış soğuk gecenin acımasızlığına karşı tek bir yorgana sarılmış uykunun onu gelip almasını bekliyordu. Mavi ve su damlatan tavanın kirli görüntüsüne bakıp hayaller kuruyordu. Onun en büyük hayali polis olmaktı. Fakat polis olması için sınava girmesi gerekiyordu ve bayan olarak polis olmak onun için oldukça zor olacağını biliyordu. ardından uykuya teslim oldu. ertesi gün uyandığında üşümüştü üzerindeki yorgan yere düşmüş ve onu soğuk teslim etmişti. Elini yüzünü yıkadı su çok soğuktu hemen havluya ulaşmaya çalıştı. tek bir hamleyle havluyu kaptı ve hemen ıslak yüzünü kuruladı evde yiyecek herhangi bir şey yoktu. dolabı actı ve bir süre boş boş baktı ardından evden cıkmaya ve marketten ekmek almaya karar verdi. Dış kapı tahtadandı ve gıcırdıyordu onu kapalı tutan sadece küçük bir kilitti zorlanmadan açtı. Merdivenler onun için sonsuzmus gibi geldi. yavaş yavaş merdivenlerden inerken cebindeki paraları saymaya başladı. cebinde 5 tl vardı. onunla 2 ekmek biraz peynir belki birada zeytin alabilirdi. Merdivenlerın sonuna geldiğinde apartmanın buyuk kapısını gördü. Kapıyı kendine doğru çekti fakat kapı kilitliydi ardından otomatik ziline bastı ve çıkan sesten irkildi. Yüksek ve sert bir sesti onda kalan son uyku parcacığını sokup almıştı. Ardından kapıdan dışarı doğru ilerledi yerler kar ve buzdu. Ayakkabilar çok kayıyordu fakat o yıllarca yürüdü için artı buzda yürümek onun için tehlikeli değildi. ilk hamlesiyle merdivenin buzsuz yerlerinden geçerek aşağıya indi. Dükkan hemen karşısındaydı. yavaş yavaş ve dikatlli bir şekilde dükkana doğru ilerledi. Dükkanın kapısını açtı. Derken bir çığlık yükseldi . Hande o sesle tiksıntı ve tüyleri diken diken olmuştu. Dükkanın kapısını henüz açmıştıki çığlıgı duyduğu için geri döndü. bu ses tanıdktı. bu ses yan komşuna ait idi. Hızlı adınlarla aprtmana doğru ilerlerken bir yandada düşmemeye çalışıyordu. ardından zorda olsa apartmanın kapısını onüne geldi ve hızlı bir şekilde kapıyı açtı. ağlama sesleri geliyordu. Merdivenleri cıktıkca seslerde yükseliyordu. giddikçe endişeleniyordu ve bitmek bilmeyen merdivenleri 2 şer 2 şer çıkmaya başladı sonunda varmıştı .Evin kapısı sonuna kadar açılmıştı ve içerden ağlama sesleri geliyordu. Once kapıyı caldı ardından içeri odalara dogru ilerledi ev garip bir havaya bürünmüştü ıslak kanın kokusu evin her yerini sarmıştı. Handenin gittikçe kalp atışları hızlamaya başladı. Son odanın önüne geldiğin kafasını hafiften odadan içeri dogru uzattı. gördüğü manzara cok kanlıydı. yan komşusu Nemin teyzenin kucagında kocası vardı. Kocası bıcaklanmıştı. hande beklemediği bu manzara karşısında resmen donup kalmıştı. Ardından yerdeki kanlı bıcağı gordü. eli ayagı titriyordu. artık düşünemiyordu sadece bakıyordu neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Kadının ağlayışları ve adamın cansız bedenini resmeden beyni gördüklerini algılayamıyordu .Arkasını döndü ve evin mutfagına dogru ilerledi. içerde bir adam ve önceden bu adamı hiç görmemişti. elide kanlıydı. Katil ordaydı ve tam karşısındaydı. hayali bir gün polis olup böyle kötü adamları cezalandırmaktı fakat o anda hissettiği sadece saf korkuydu. Adam yavaşca kafasını donderdi ve Handeye baktı. Hande’ nin nefes alıp vermesi gittikçe hızlanıyodu. Adam sen kimsin ve ne işin var evimde diye bağırdıgında Hande kekledi ve evden koşar adımlarla çıktı. evden cıkarken apartmana giren polis memurlarını gördü. Onlar serin kanllıydı hızlıca eve girip adamı tutukladılar ve yaka paça götürdüler. Hande kapısını onundeydi. Biraz önce gördükleri onun hayal ettiği şeyin televizyonda gördüğü saçmalıklara hiç benzemediğini anladı. Cebideki anahtarı aradı. Son gucuyle cebinden çıkardı. Ağlamamak için kendini zor tutyordu kapıyı hızlıca acamya çalışsada bir türlü anahtarı kilide sokamadı. son bir hamleyle dikkatini toplayarak anhtara baktı. Ardından kilidi açtı . içeri dogru kıvrak bir şekilde girdi ve ardından hızlıca kapıyı örttü. Odaya yavaşca ilerledi. elindeki anhtarlıgı bir köseye fırlattı ve olduğu yere oturdu. Aslında hayal ettikleri hiç öyle değildi ama gercekeler hiç bir zaman oldğu gibi değildir. en kolay görünen işler aslında bizim görmek istediğimiz şeklide baktığımız için öyledir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.