SEVGİLİYE MEKTUP
Avuçlarımda ellerinin verdiği sıcaklık hissi,aklımda sen...!Gözlerim seni arıyor KARAGÜL’üm duvarda altı-yedi aydır dört buçuk sularında durmuş olan saate bakarken..Saate bakarken aklıma geldi de vazoda seni beklememin haricinde işime yaramıyor saat...
Oysa şimdi saatle olan bağlarım çok kuvvetli.Gözüm hep onda, üşenmesem kalkıp pil takacağım hani ama zaten telefonun saati var dimi..?Geçmeyen zaman sinirlerimi bozuyor; şu an da yirmi üç suları.’’Bu saatlerde omuzunda uyumak vardı:)’’
Herşey o kadar boş o kadar anlamsız ki yokluğunda.Bilirsin yeri geldiğinde ukala davranmayı severim.Buna rağmen şimdi kendimi sap gibi hatta bir baltaya sap olamamış odun gibi hissediyorum.Yani anlayacağın sen yoksan yanımda ben bile bana anlamsız geliyorum.
Sensizlik inan hiç bu kadar zor gelmemişti.Galiba yokluğun tüm bedenimi etkiliyor.Özleminin gölgesindeyim.Önce dilime vurdu; suskunum,sonra ellerime; ıslak olmuyor kuru olmuyor. Ne sıcak senin sıcagın ne de ayazın üşütmesi senin soğuğun. Hırçınım, asiyim...
Ben bunları yaşarken bu günlerde bir yandan da sen de bulduğumu, yani kara süzgecimden geçiriyorum kendimi.Dürüstlük adına ne yapılmışsa ya da ne kadarı yapılabilmişse bu güne kadar ondan daha fazlasını hatta benim şimdiye kadar olabildiğimin ötesini buldum sen de.Sensizken bile..!
Ayrılır mıyız, ayrılmaz mıyız? Bilemem.Bildiğim tek şey; biz ayrılırsak yazık olur, büyük kayıp olur ya da dünyanın sonu ne fark eder ki ? Karış karış işlemişsin kendini benliğime.O kadar belirginsin ki bende anlatamam.
Terk etme beni KARAGÜL’üm ne olursun sensiz ben inan yaşayamam..! Herşey apaçık ortada alalade.Bütün hayallerim bir bir gerçek oluyor seninle; sayende...
Hava güzel olmuş olmamış ; dünya dönmüş dönmemiş fark etmiyor benim için yokluğun da senin.Bak Kütayha ’ya ya bile bahar geldi.Şimdi sen gez, toz ,eğlen.Ben olamasamda yanında senin yokluğunda olduğum gibi olma sen..!
Karşılıksız bırakmadınya kalbimi işte bu bana bi ömür yeter.Ama yine de kendine dikkat et KARAGÜL’üm bitmesin baş koyduğumuz bu uzun sefer.Saatlerin geçipte sana kavuşacağımı bilmesem o zaman gözyaşlarım sel olur du nefes alışım keder..!
YORUMLAR
keşke herşey yazılanlar gibi baki kalabilse..yazık oldu artık herşeye..
yanımda olmadığında bende işte anlattığın gibi oluyorum..bende sonunu bilmiyorum belkide güzel olanda bu ama eğer bir gün biterse gerçekten çok yazık olur bize..n'olur bitmemesi için elimden geleni yap...seni çok özlüyorum