- 845 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
EN TATLI SÜRPRİZİM AŞK
Muzaffer SÖĞÜTLÜ - 28 Aralık 2012 00:00
EN TATLI SÜRPRİZİM AŞK
İçimizdeki en büyük güzellik ‘aşk’ dır. Aşk hayattır,aşkı yaşamak hayatı yaşamaktır.Kendine özgü bir biçimde çevresine meydan okumaktır.Aşkın özgürlüğe gereksinimi vardır,her anlamda her zaman özgür olmalıdır.
Aşk havai fişek gibidir,sonsuzluğa yükselirken etrafa saçtığı ışıklar ve renkler gökyüzünü aydınlatır,sönmeye başlarken ardından bir havai fişeğin daha ışık saçmasını bu şölenin hiç bitmesini istemezsiniz.Aşkı sadece yaşayanlar anlatabilir ve aşkı anlatmak keyif veriyor bana.Aşktan anlamayanlara,aşka burun kıvıranlara,umursamaz davrananlara inat...
Aşka yüreklerinin kapılarını kapatan,sevmekten ,üzülmekten,acı çekmekten korkan,sevgilinin bir gülüşüne,bir dokunuşuna hasret yaşayanlar var hayatta.
Aşktan korkarak aşkı bulabileceğinizi mi sanıyorsunuz?
Sürekli aşktan bahsederek aşkı yaşadığınızı mı sanıyorsunuz?
Yaşamın tadını almak yalnızca aşkla mümkün,öyle kıyısından,köşesinden yaşamakla olmaz bu iş.
Dibine kadar yaşayacaksın,ne getireceğini ,ne götüreceğini düşünmeden hesapsız yola çıkacaksın.
Ya tam kendini aşka vereceksin yada hiç bulaşmayacaksın,cesaret işidir ,korkuyu sevmez,gireceksin içine emek harcayacaksın,işte o zaman aşk nedir anlayacaksın.
Aşk yarası almış olabilirsiniz zaman zaman,kendi kabuğunuza çekilmiş ‘bir daha aşk mı asla’ demiş olabilirsiniz.Ama vazgeçmek yok hemen,aşkı harcamak hiçe saymak yok.Yeniden ruhunuzu,yüreğinizi dinleyin,yüreğinizdeki küskünlüğü,gözlerinizdeki hüznü geride bırakın size kurulan pusulara inat.
Hepimizin ihtiyacı vardır sevgiye ve aşka ,sevgisiz ve aşksız yaşanmayacağını anladığınız an hayatınız dahada güzelleşecek anlam kazanacak inanın.
Aşk sizin umuda yolculuğunuzdur, direnme gücünüzdür, gücünüzü de sevdiğinizden alırsınız.
Hayatınızı kendiniz şekillendirmelisiniz, ne yaşıyorsanız istediğiniz için yaşamalısınız.
Aşktır asıl olan,her duygunun üzerindedir.
Ey aşk!
Sen yüzümdeki gülümsemenin ,yüreğimdeki deli atışın sebebisin.Bekleyenim,özleyenim, aynı yolda yürüyenim,hiç bitmeyen serüvenimsin,en tatlı sürprizimsin.
Gece uykum,rüyam,gökyüzüm, yıldızım, güneşim, ten tene ,yürek yüreğe sonsuz baharım.
Ey aşk! sen sevdam, hüznüm, kederim, neşem, içimdeki tat,sebebim, geçmişim, bugünüm,geleceğim ve bilinmezliğimsin.
Ey benim tutkum! Sana söz bu yürek her atışında seni sevecek.
Sevgiyle Kalın