DENETİM GÜNLÜĞÜ
GÜN: Cuma
Tarih:04/01/2013
Bugün sat 10’da KIzılay’da bulluştuğum arkadaaşım Cennet Hanı ile 427 nolu Ego otobüsü ile Aşağı Ayrancı’da bir Meslek Kursu yerleşim planı değişikliği ve Masörlük programı ilavesi incelemesi için gitik.
Kurum daha önceden güzellik kursu olarak açılmış olduğundan işimiz kolaydı. Önce Kurum Kurucu Temsilcisi Habibe Hanımla görüştük, tanıştık. Eski yerleşim planını istedik. Birlikte kurumu gezdik. Bazı odaların donanımı kaldırılmıştı. Teori ve uygulama yapılan sınıfların donanımı tamamlatıldı. Gözlem yaparak tamamlattık. Bilgisayarın olduğu odaya gelip dosyada bulunan eksik evrakları tamamlattık.
Özel Öğretim Kurumları Yönetmeliğinin 13. Maddesine göre; incelemeler yaptık. Yeni yerleşim planından 35x50 cm ebadında dört suret çıkarttırdık. Yönetim Kurulu Kararı aldırdık. Raporun girişini yazdık.
Geç saate kadar çalışınca kalktık. Durağa çıktık duraktan otobüse bindik KIzılay’a gelirken otobüs aniden fren yaapınca Cennet Hanım otobusün içinde uçtu. Yerden kaldırdım.
Bizdeki en büyük risk trafik kazası. Birçok işi çabuk yapmak istiyoruz. Hep bir yerlere yetişmek isteriz .Bunun için sık sık vasıta kullanırız.Bunu şimdiye kadar anlayan, anlatan olmadı.
Hoşça kalın.
Saat 18.00’de eve geldim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.