- 1454 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
Pes Doğrusu!
Artık pes dediren, bu da olmaz, olmamalı denen bir kız kaçırma olayı…
İki bin on üç Türkiye’sine hiç yakışmayan, olmaması gereken bir olay!
Güya sevdiği kızı, yanındaki zorbalarla, annesini ve kardeşini döverek, sürükleye sürükleye götüren, zır cahil bir genç!
İnsan sevdiğine böyle aşağılayıcı muameleyi reva görmez, sevdiğinin kılına zarar gelmesine razı olmaz!
Evlenip yuva kurmak zorla, cebir ve hakaretle olmaz…
Üstelik yakın akrabası olan bir aileye böyle eziyet edilmez.
Akıl sağlığı yerinde insanların düşünmeyeceği böyle bir edepsizliği, hadsizliği aklının ucundan geçirmez…
Günümüz Türkiye’sinde olmaması gereken böyle aşağılayıcı olayı duyduğumda, üzüldüm, çok üzüldüm.
O aile için, o genç kız için, ülkem için çok üzüldüm!
Hâlâ böyle gaddar vicdansız yürekler olmasına üzüldüm, sevginin özveri ve güven içermesi gerektiğini bilmeyen gençlerin olmasına üzüldüm, zorla güzellik olmayacağını bilmemelerine esef ettim!
Bilmem kaç kanallı tv lerimizin, gençleri bilgilendiren, eğiten öğreten programlar yapmamasına üzüldüm, hayatın gerçeklerinden bihaber gençlerimizle yarınlarımızın nasıl olacağına kaygılandım, suçlunun babasının çıktığı tv programında, yüzü kızarmadan car car konuşmasından hicap duydum!
Hayat sadece oyun ve eğlenceyle geçmez, çocuklarımıza yeterli eğitim, ahlâk, dini bilgiler, Allah sevgisi ve O’nun lâyık olana yaptığının karşılığını er geç vereceği öğretilmezse, karşılaşılan manzara bundan farklı olmaz, olmuyor da!
Kızgınım, üzgünüm o aile için, torunlarımın büyüyeceği geleceğimiz için umutlarım bir bir sönüyor.
YORUMLAR
CANIM TEBRİKLER NE KADAR ÖNEMLİ BİR KONUYU ELE ALMIŞSIN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...
handan akbaş
handan akbaş
handan akbaş
Siz Günümüz Türkiye'siniz insanlarını kendiniz gibi naif mi sanıyorsunuz? İnanın öyle gözü dönmüş insanlarla iç içe yaşıyoruz ki, her akşama şükür etmeliyiz hani sağ kalabildiğimiz için.
Bu güzel yazı için çokça teşekkürler Handan Hanım.