İsyan
Nedenini bilmediğim bir şekilde bir şeyler yazmak istiyorum bu güne kadar hiç yazılmayan.Hayatımda ilk defa bir ilk olmak istiyorum.Bir şeyleri ilk defa bulmak ve yahut yapmak.Kimsenin değinmediği noktalara değinmek istiyorum.Ve biraz da örnek alınmak,taklit edilmek istiyorum.Hiç olmayan ve ya gerçekleşmeyecek hikayeler,romanlar yazmak istiyorum mutlu sonla bitmeyen.Şiirler yazmak istiyorum içinde aşktan bahsetmeyen.Hiç kimsenin yaşamadığı gibi yaşamak istiyorum sadece benim yaşayabileceğim.Gitmek istiyorum hiç ayak basılmamış,insan eli değmemiş yeryüzü harikalarına.Her şeyin yapay ve yapmacık olduğu şu dünyada doğallıktan bahsedilebilecek ne varsa bilip,görmek istiyorum.Susmak istiyorum.Ve dinlemek istiyorum insan sesinin dışında bir şey duymamış olduğum ve yahut duymuşsam da önemsemediğim bütün sesleri.Dengeyi sağlamak istiyorum ipince bir ip üstünde yürürmüşçesine hiçbir tarafa ağırlığımı koymadan.Ve yine yazmak istiyorum.Her cümleden sonra ‘Acaba bu sefer ne diyecek?’ dedirten,bir sonraki cümleyi,paragrafı merakla beklettirecek.Ve en sonunda da yazarak ölmek istiyorum kelime,kelime.Paragrafların,cümlelerin,kelimelerin bittiği yerde yavaş yavaş bende bitmek istiyorum.Ve o en son noktadan sonra da…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.