- 503 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SONBAHAR
Sonbaharda yapraklarla birlikte bizlerde dökülürüz aslında... Ölümlerin çoğu sonbahardadir biz farkında olmasak da... Sonbaharda herbirimizi başka başka hüzünler kaplar sebebini bile bilmediğimiz... Dikkat edin her sonbahar buruk geçer her nedense sebepsiz...
En güzel dost sohbetleri bile suskundur sonbaharda... Yapacak bir şey bulamayız bulsak tat alamayız sonbaharda... Her nedense kıştan ölü geçer sonbahar... Hazan mevsimidir sonbahar hüzün getirir her sene... Yapraklarla birlikte ınsanlar da dökülür ışte sonbaharda... Her zaman olduğumuzdan daha alıngan oluruz mesela sonbaharda... Her zamankinden daha çok ilgi bekleriz... Küçük şeyler ağır gelir sonbaharda... Ve bir tek yapraklar değil ınsanlar da dökülür sonbaharda...
Yaz sonu, tatil dönüşü olduğundan sokaklar hareketli olsa da insanın iç dünyası durgundur sonbaharda... Herkes kendi kabuğuna çekilir kendisiyle bir ıç savaş verir sonbaharda... Hüzün mevsimidir sonbahar, doğanın ölüm mevsimi... Bu yüzden de ömrünün son demlerini yaşayan insana da sonbaharini yaşıyor denir... Evet sonbaharda yalnız yapraklar değil ınsanlar da dökülür bir bir... Ömrünüzün ilkbahar havasında geçmesi temennisi ile...
Kenan USANMAZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.