- 738 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" SEVGİNİN GÜNEŞİ GÖZLERİNİZDEN YÜREKLERİNİZE DOĞMUYORSA EĞER KARANLIKLARDASINIZ DEMEKTİR. KALBİN KARANLIĞI YAŞAMIN GÜZELLİĞİNİ YOK EDER VAKİT GEÇİRMEDEN KALPLERİMİZDEKİ KARANLIKLARDAN KURTULALIM "....NİZAMİ MERT....
SEVGİNİN GÜNEŞİ GÖZLERİNİZDEN YÜREKLERİNİZE DOĞMUYORSA EĞER KARANLIKLARDASINIZ DEMEKTİR. KALBİN KARANLIĞI YAŞAMIN GÜZELLİĞİNİ YOK EDER VAKİT GEÇİRMEDEN KALPLERİMİZDEKİ KARANLIKLARDAN KURTULALIM. ÇÜNKÜ DÜNYAYA GELİŞ BİLETİ TEKTİR VE ASLA DÖNÜŞÜ YOKTUR. DÜNYA HAYATI ŞANSINI İYİ KULLANAMAYNLAR ÖLÜMSÜZLÜĞE GEÇİŞ SINAVINDA KAYBEDENLERDİR.İNSANLAR BU SINAVI BİLEREK VE İSTEYEREK KAYBEDER, ÇÜNKÜ HEVA VE HEVESİNİN PEŞİNDE GİTMEK İNSAN İÇİN BULUNMAZ BİR RAHATLIKTIR. İNSAN BU RAHATLIĞIN KALICILIĞI İNANCIYLA YAŞAM YOLUNA DVAM EDERKEN HANGİ GÜZELLİKLERİN YANINDAN VE İÇİNDEN GEÇTİĞİNİN FARKINDA BİLE DEĞİLDİR.ONUN İÇİN SEVGİNİN GÜNEŞİ GÖZLERİNDEN YÜREĞİNE DOĞMAYACAKTIR. HEVA VE HEVESİN KARANLIĞINDA BİR GÜN YAŞAM YOLCULUĞUNA SON VERECEKTİR. SON PİŞMANLIĞIN TRENİ ÇOKTAN YOLA ÇIKMIŞTIR BİR YOLCUSU EKSİK OLARAK?..FIRSAT ELDE İKEN SEVGİNİN GÜNEŞİNİN GÖZLERİNİZDEN KALPLERİNİZE SONSUZA KADAR DOĞMASINA MÜSADE EDİN EDİN DİYORUM. BU DUYGULAR İÇİNDE YÜREĞİNİZDEN SEVGİ, DİLİNİZDEN HOŞ GÖRÜ, YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN, SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN....NİZAMİ MERT.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.