AŞKIN CİNNETLERİ 2
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
AŞKIN CİNNETLERİ
"Tek bir yudum olsun gözlerini dikip bak bana
Rakıyı sek içmezdim ben, birazda sen ağla"
Akciğerlerimi delip geçen, bir ihanetin kanlı güncesinde soluyordum, soluksuz…
Günlerdir, acılarımla kendi kanımda akıyordum.
Aynı doğruda, buluştuğumuzu sandığım dengede fark etmiştim ki, teğet bile geçmemişiz birbirimize.
Fedakâr, entelektüel, romantik adam rolünde, en iyi oyuncu olma dalında Oscar ödülü aldığını bilmiyordum. Ve sen arka yüzünde saklanırken gerçek senin, kördüm.
Oysa, hırslarının delice sardığı ruhun, böbürlenme seanslarında deşarj olur, kabarırdı erkekliğin.
Çatı altında, tuzu, biberi sandığımız hırçın seslerden değildi bizimkisi, ya da affedilme arzusuyla yapılan jestler biriktirmiyorduk lehçelerimize.
Timsah gözyaşlarının çamur selinde, bir cenin gibi kıvrılarak ağlar. İkna oyunlarına girerdin ki, annenle bile aranda göbek bağın yoktu.
Bir çift gözün ki, yücelme, yüceltilme dürtülerinin uydusuydu. Haklılığa tahammülsüzlüğünde, şiddetin her türlüsünü kabarttığın hayvani yanın, en zayıf tarafımdan saldırır. Aşk gibi, ruh gibi canı da kana boyardın.
Üstelik egoman şahlığında, eksikliklerini kabullenememe hastalığında, yüksek arsızlık promilinde, hiçbir şîfa kapısını çalmaya, çaldırmaya yeltenmeyen hezeyanlarda, aşkın genetiğini parçalardın ve benliğimizi…
Savaşta birbirine silah tutan iki kardeş gibiydi ayrılığımız. Ne silahın tetiğine basabiliyor ne kardeşini bağrına basabiliyordu sevgimiz.
İki zıt grup gibi birbirine yapışıp, sonra şiddetle ayrılan iki manyetik kutuptu evrenimiz.
Ne varlığımıza ne yokluğumuza sığamıyorduk.
Ne de boşluklarımızda hayat buluyorduk.
Sanki yeni bir felsefi akımdık birbirimize üstün gelme , statü yarışında, atışıp duran iki ozanca, bağlamanın telini, düşüncenin ana direğini kırıyorduk.
Alçılanmış düşlerimizin beyazlığında, birbirimizin imzasını taşıyor, bol kepçe kahkahalar sunuyorduk dış kapının mandallarına.
Bilek burkan bu gülüşlerle, küsüşüyorduk…
NURGÜL OCAK
28.12.12
YORUMLAR
kırmamış,değiştirmişsin ismini...
öncelikle bir defa da buradan teşekkür edeyim inceliğine...
şiirlerini seviyordum zaten ama nesir daha bir oturaklı,daha bir güzel geldi bana senin kaleminden..aşkı zaten güzel anlatıyorsun vesselam...
geç kalınmış bir tebrik de olsa..olsun yine de :)
sevgimle dost kalem...
nargulu
renk kattın kaleminin sesiyle!
Şiirlerim-bebeklerim hep çoşkusunda birkaç damla mürekkebin..
Hiçbiri üzerinde çalışılmamış, bir kaç saatliğine bir kenara alıp, ruhu dinlendirilmemiş, sevgili can..
biliyorum bu noktada hata etmekteyim... soluksuz indirmekteyim...
Bu konuda belki titiz olabilsem, kulağı yarıp geçen tizliği sıyırabilsem, daha keyifli , adamca olacak inşallah!
Disiplin her zaman iyidir ve bende bunu kazanırım inşallah!
Sevgimdesin, ben teşekkür ederim ilgine..
sağlıcakla kal!
Çokça nitelikli bir yazı okudum kaleminizden, hayata farklı gözle ve farklı algılarla bakılması gerektiğini gözlemledim satır aralarında...
Teşekkürler kaleminize...
Saygı ile...
nargulu
sevgi ve selamlar...
İnsanları tanımak zor....Ve kader.....Alın yazısı dedikleri bu olmalı......
Hüzünlü .....
Mutlu günler dileği ile sevgiler.......
nargulu
teşekkürlerimle..
sevgimdesin...
karşıdaki suçlanırken,kalem merhamete gelmiş sanki sonlara doğru ikimizde suçluyduk mu demiş,ben mi anlamadım...güzeldi...
nargulu
varlığıyla da yokluğuyla da baş edemiyor...
teşekkürlerimle...
sevgi ve selamla!
Yürek yanmadikca aglamazmis, yasarmazmis gözler- öyle demis Mevlana...
öyle okuduk(m) iste.
sevgiyle.
nice senelere.
nargulu
teşekkürlerimle..
sana da mutlulukla kaynayan nice seneler canım.
sevgimle..
İki bedende tek can olmayı başaramamışlık. Bir ben egosu oluşturulmuş. Sizi ve yeni yilinızı kutlarım.
Sevgi ile kalın.
nargulu
yürek kadar, canı da..
ruh kadar bedeni de yâr/alamış... egomanca, öykünün baş karakteri belki de :)
teşekkürlerimle..
sevgimdesin..
Nazlıgelin
Sevgimle.
nargulu
sevgimdesin..
nargulu
can elem görmesin , dilde kalsın kederler...
sevgi ve selamlar...
nargulu
kalbin hissi döndü o vakit :)
Her dem çoşkuyla atsın kalbin, umudun..
Ve peşinde olsun güzellikler, selam ve dûalar dosta...